zondag 11 december 2011

kerststitchpatch en beevriendinnen


Dit is het vertaalde idee geworden van...
het poppenquiltje van de treasure club van deze maand!

Evy had een boompje van Gail Pan uit 2009
als stitchery verzonnen....

uhhh..... jullie kennen mij al een beetje?

nee, dat is het niet geworden...
hou niet zo van engelse teksten...
maar Gail Pan heeft voor december 2011
dit leuke gratis te downloaden boompje gemaakt!

uhhh... tikkie aangepast, hihi...
anders paste het niet in het lijstje

de stitchery stof voor het eerst geverfd
met sterke oploskoffie
en dan in de oven
 op 50 graden gedroogd 
 (er natuurlijk wel bij blijven zitten)!

een paar randjes erom en het kerstquiltje hangt aan de muur!

en door mijn beevriendinnen ben ik afgelopen week verwend met...


een mooi geborduurd ornament....
(staat veel mooier dan het hartje uit het vorige bericht hè!)


en van mijn andere beevriendin
heb ik de rode appeltjes en...
 het gevouwen en beschilderde waxinelichthoudertje!


 vorige keer deze foto vergeten te plaatsen
kerstversiering op de tafel...


Gezellige zondag!
groetjes Marijke

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stitcherytje Marijke. Schattig met de belletjes. De rand vind ik er helemaal perfect bij staan.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit, bedankt voor de link leuk.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag je stitchery op Prikbord staan, heel erg mooi! Bedankt voor de link....leuke dingen heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstquiltje geworden, en je bent maar weer verwend. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal! Het ziet er zo gezellig uit! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik heb een hele gezellige bee gemist... In januarie doe ik weer een keertje mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. piep wat een leuk sticherytje,
    bedankt om het te delen,....
    brengt me op ideeen....

    voor 2 bijzondere mensen

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke quilt heb je ervan gemaakt en leuke dingen gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like your embroidery project. Baking in the oven gave it a very good look.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!