zaterdag 7 januari 2012

kantborduurwerk


Het tweede kantwerkje is geborduurd!

Voor mij was het een geweldig karwei...
maar....
heb er wat op gevonden...
Na de eerste gedeelte van het patroonblad geborduurd te hebben....
 iedere keer opnieuw zoeken waar ik was...
(ook al had ik de gedane steken afgevinkt)
ben ik de volgende herhalingen af gaan kijken bij het geborduurde deel...
en dat werkt een heel stuk makkelijker...
heb dan het overzicht van met wat voor gedeelte ik bezig ben
veel makkelijker dan de kriebelende tekens vertalen!


Fijn weekend,
groetjes Marijke

14 opmerkingen:

  1. Prachtig borduurwerk en zeker zo mooi huisje,...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je borduurwerk en het huisje is super hoor.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kleurencombinaties voor zowel het borduurwerk als het huisje !!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk huisje, maar je borduurtje vind ik helemaal geweldig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful path house! I don't think I can make 366 houses, I follow You and your progress!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kant-borduurwerk! Het scheve dak van het huisje maakt het heel gemoedelijk. Leuk hoor.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi borduurwerk, dat is heel wat telwerk geweest en wat een mooi huisje heb je gebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog!! Ik kom bij jou door jouw reactie, moet je nu nog even toevoegen! Ga ik zeker doen, nog de beste wensen. Mooi borduurwerk overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig jou borduur werk ,zou er zo zin in krijgen.
    En je huisje is geweldig toch niet erg het dak!!
    niets moet perfect zijn als je ze aan elkaar zet zou je zien dat het leuk is .

    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och, huisjes die scheef zijnnhebben juist altijd hun charme , hoort gewoon zo -:) authentiek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh jee, ineens bedenk ik me dat ik het laatste stukje van de sampler van Angie nog moet doen.....vergeten door het overlijden van mijn vader! Ik ga em eens opzoeken. Wil ook zoveel andere dingen, en vooral: huisjes!!!...;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een handige tip ik ben ook steeds de tel kwijt, leuk huisje, begin is er dat komt vast wel goed met je huisjes.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zo'n kantwerkje. Ik kijk ook vaak naar het geborduurde deel als je dingen moet herhalen, inderdaad makkelijker. Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!