zondag 1 januari 2012

Stitchery Thuis en goede voornemens...


De eerste AFFO van 2012!

Ja, één van mijn goede voornemens voor dit jaar is.....
 het afmaken van diverse handwerkjes!
Een tweede goede voornemen is...
mijzelf niet te laten beïnvloeden en opjagen
 door wat anderen van mij verwachten...
 want ik merk aan mijn lichaam...
 dat ik niet altijd meer
 kan en wil voldoen aan deze wensen
 af en toe loop ik mijzelf voorbij!
 wat ik doe wil ik met volle aandacht en liefde volbrengen
en niet een compromis waar ik zelf niet tevreden over ben.
Hoop dat ik deze goede voornemens kan waarmaken!


Ik wens iedereen een gezond, gezellig en creatief 2012!

groetjes Marijke

21 opmerkingen:

  1. Eenvoudig mooi je stitchery en daarom een blikvanger in huis!!
    Heel erg mooi!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stitcherie, prachtige kleuren en je hebt helemaal gelijk niet laten opjagen doe ik ook niet meer.
    Ook voor jouw een goed, gezond en creatief 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende stichery! Succes met je goeie voornemens want ik ben het helemaal met je eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt groot gelijk, gewoon je eigen tempo aanhouden dan hou je het gewoon het langst vol. De allerbeste wensen voor 2012 en tot snel bij de Little Treausure Club.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voornemens recht uit het hart! En een goed begin is het halve werk: je huis en thuis zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige stitchery. En het huisje is al super.
    En je voornemen, ik geloof dat ik dat maar eens overneem.......

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima voornemen, Marijke! De wereld is
    al haastig genoeg en ook ik vind, dat
    het klaar moet zijn met opgejaagd
    worden. Wat telt is slechts, waar je
    jezelf het best bij voelt. Lekker in
    je eigen tempo en doen waar je plezier
    in hebt. En de stitcherie is een
    plaatje geworden, waar je het plezier,
    dat je eraan had om hem te maken,
    helemaal terugziet!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stitchery. Succes met je voornemens. Gelukkig 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eenvoudig maar perfect jouw "Thuis" goed gevonden! En erg leuk geworden deze eerste affo van het jaar, heel fijn, gezond en goed jar gewenst,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een voorspoedig 2012 en mooie letters heb je gebruikt voor Thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!!!

    En een fijn 2012

    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. piep

    mooi je stichery, ga je hem in een kader doen?

    en je huisje , toppie

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie stitchery is dit!!!! Complimenten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je stitchery is heel mooi. Mooi met de Nederlandse tekst eronder!
    Veel bouwplezier met je huisjes, al worden het er dan geen 366.
    Je hebt leuke creatieve plannen voor dit jaar.
    Groetjes van IngridR

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend de sticherie en de voornemens klinken erg goed.
    Ga wel wat huisjes maken maar geen 366. Genoeg voor een leuk wandkleed.. wil ook nog andere dingen afmaken en die gaan voor wat mij betreft voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig stitchery en heel veel succes met je goede voornemens!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie stichery!!!! en succes met je huisjes (mooi) en je anderen voornemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I like your house embroidery. A good design.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtig je stitchery, ziet er erg mooi uit. Gewoon doorgaan, dan komt alles echt een keertje af.
    De beste wensen voor 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel bijzonder vind ik de stitchery!
    Succes met de goede voornemens!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie stitchery! Mag ik vragen van welke ontwerpster dit patroon is?

    groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!