dinsdag 21 februari 2012

borduren



Weer een paar steekjes gezet aan het borduurwerkje
Ik hou mij alleen niet aan de voorgestelde kleuren...
zodoende ben ik iedere keer een beetje aan het combineren...
zal ik deze kleur nemen... of die... en ooo vind ik deze zo mooi...
die moet ook ergens een plekje krijgen...
ach zo blijf je lekker bezig!
+=+=+=+=+=+

Ook ben ik nadat het wollen kleedje op de schoorsteen belande
weer een beetje aan het veranderen...
Nu had ik een brocante omlijsting van een klok
en deze vogeltjes
Vliegen ze niet geweldig in dit lijstje!


Fijne dag,
groetjes Marijke

6 opmerkingen:

  1. Die vogeltjes in het lijstje zijn
    echt een plaatje!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En óf die mooi vliegen in dat lijstje!!
    Mooi huisje trouwens.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes borduur je en wat vind ik die vogeltjes gaaf! Je huisje ziet er weer keurig uit, je bent een goede aannemer! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee die vogeltjes, je huisje is weer mooi gelukt.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt geweldig leuke huisjes , en je borduursels zien er ook prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi borduurwerk, ben benieuwd, en wat een mooi huisje heb je er weer bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!