zaterdag 25 februari 2012

Vriendindag en De Quilthoeve, borduren, paasdecoratie, Beer, Nr. 14

Heb toch zulke leuke dagen gehad!

Woensdag...

Was het feest, toen kwam Daniëlle
eigenlijk hadden jullie het wel kunnen raden
door de blauwe hortensia...
wat was het weer gezellig!
O wat gaat de tijd toch snel, als het zo leuk is!!!

Donderdag...

Eigenlijk was ik het niet van plan om deze dag te gaan...
Maar wat ben ik blij dat ik het wel gedaan heb!!!
Waar ik geweest ben???
 Ingrid en Wendy begroeten mij altijd met veel enthousiasme
een heerlijk gevoel als je zo welkom bent!
Net binnen.... zie ik toch een bekend blog gezicht...
weet je wie???
Wat hebben we met z'n vieren fijn kunnen babbelen
het leek of we elkaar al jaren kenden!

Weet je wat een heerlijk vooruitzicht is....
dat we elkaar 12 mei weer zien als Supergoof
bij de Quilthoeve haar trunkshow geeft!


Natuurlijk zijn er wat kleine lapjes
voor een nieuw poppenquiltje meegenomen
 en het paasnummer van Jeanne d'Arc!

Kreeg gelijk zin om pasen in huis te halen...
Nou ja van zolder dan, hihi!

wat eendeneieren in een oud eierrekje...

in een kolenbak een flinke laag hooi met allerlei eieren...

en wat ben ik toch blij met deze  hanen,
ze passen nu zo goed in de primitieve sfeer...

Heb ik nog wat steekjes gezet???


Ja, weer een paar borduursteekjes aan het kabinet en...


En wat vind Beer ervan...


Die ligt nog na te genieten van het heerlijke bot
en de knuffels
die hij woensdag extra kreeg!

Fijn weekend,
groetjes Marijke

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk zulke dagen Marijke.
    En wat een gezellig Paassfeertje al bij je. De hanen vind ik helemaal super.
    Wat een lieve lobbes is Beer. Hij ligt hier zo tevreden.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zeker een heerlijk weekje
    gehad. Nu ik die Paasspulletjes zo
    bij je zie, denk ik, dat ik deze week
    ook maar eens wat tevoorschijn ga
    halen. Die haantjes zijn echt mooi!
    En Beer, wat een heerlijke knuffel
    is het toch!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad ook wij hier achter de pc hebben van jullie ontmoetingen mee kunnen genieten.Je ziet maar dat je toch eigenlijk helemaal niet veel nodig hebt om blij te worden ging dat overal maar zo dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien.Waar ik ook van geniet is jullie beer een mooie foto heb je er weer opgezet.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk logje van een gezellige week. Als ik dit zo zie krijg ik ook zin in de paasspulletjes.
    Fijn weekend verder

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke week heb je gehad! Grappig dat je zomaar Ingrid ontmoette. Je laat prachtige foto's zien!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere week, wat een heerlijke dagen. Goh net als de rest krijg ik nu ook zin in pasen. Morgen de hazen maar eens neer gaan zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig jouw week en Daniëlle en Ingrid en de Hoeve, jouw week werd er een met een gouden randje, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid allemaal! En je viel met je neus in de boter bij de Quilthoeve!

    Groetjes Debby,
    www.crossstitchstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geef beer groot gelijk dat hij zo nageniet van al die heerlijke dagen.
    Geniet nog maar even na hoor!!
    Groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een heerlijk weekje. Gezellig hoor die Paassfeer, en je hanen vind ik prachtig. Leuk huisje heb je er weer bij en je borduursel vordert gestaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je zo'n heerlijke week hebt gehad en al die leuke paasspulletjes, ik krijg er ook zin in, van de week even op zolder kijken waar ze liggen. Beer krijgt zo van mij een knuffel op zijn neus, wat een schat zeg, die zou je toch de hele dag willen knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke en gezellige dagen heb je gehad. Heerlijk om op terug te kijken en nog even van na te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een heerlijke dagen heb je gehad!! En je decoraties zien er erg leuk uit, geweldig die haan!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!