zondag 19 februari 2012

NY-Beauty

Afgelopen vrijdag heb ik de workshop van Anke Magre gevolgd
De New York Beauty!

Hoe ging dat paperpiecen ook al weer?!
Altijd zit ik in het begin te hannesen...
maar het is helemaal goed gekomen....!

Ooo wat was ik huiverig voor de ronde vormen
en.... nee die vallen nog steeds niet mee!!!
Zelfs thuis heb ik nog een naadje getornd 
maar ben nu tevreden met het resultaat
 en ga zeer zeker meer blokken maken!
Dus wordt vervolgd!

Fijne zondag,
groetjes Marijke

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je steeds weer nieuwe technieken uitprobeert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kleurrijk geheel die beauty. Het huisje is ook een leukerdje. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi gefeliciteerd aan de winnaar. Wat betreft die kleding, ik heb het nog niet gevonden in Nederland of België.
    Heb zowat dezelfde stijl, vind het super. Kijk eens in mijn pinterest album: kleding waar ik van hou.
    http://pinterest.com/crealili/kleding-waar-ik-van-hou-clothes/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het geweldige kleding voor iemand die een héél stuk jonger is dan ik!! Maar wat zou ik graag zo jong weer zijn en mij hier in uitdossen!!
    Je blokken worden schitterend en je huisje is ook schattig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ny Beauty is echt mooi zo die 2 blokken..
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie hier mijn internet naam staan, dat ik gewonnen zou hebben.
    Ben ik het écht, want ik heb geen mailtje nog ontvangen......Ohhhhhhh je maakt me dol heb ik....of niet (want ik win immers nooit wat)

    Laat je me het weten Marijke
    Groetjes van Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tertia mail me je adres maar door je hebt een afgeschermd no reply email adres dus kan je niet rechtstreeks mailen!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi huisje en scherpe blokken, maar die link is een echte eye-opener. Wat een aparte kleding, zou er zelf niet mee de stad in gaan, maar vind het wel een schitterende stijl!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!