maandag 5 maart 2012

NY-beauty, Paasdecoratie

Heb al wat blokken gemaakt...

Begonnen met de grote punten...
nog 3 erbij en dan ga ik met de kleine beginnen...
En.... gaat het nu makkelijker de rondingen???
NEE
ik ben het nu maar aan het spelden
en moet wel eens voor een tweede keer een naadje stikken
maar.... ik geef niet op
want ik vind het spelen met de kleuren zo leuk!
Weet je wat ook heerlijk is...
afgelopen weekend heb ik tunnels gemaakt
 aan de lap zwarte flanel...
 DH heeft een roe gemaakt bijna onder het plafond
een echte designwall
en dat werkt toch heerlijk
plak op en af en verwissel...
en dat alles zonder één speld!

+=+=+

Ook zijn nog wat paasspulletjes
in de kamer bijgekomen




In het echt ziet het er leuker uit dan op de foto...

Hartelijke groetjes,
Marijke


16 opmerkingen:

  1. Je NY Beauty wordt wel heel mooi, en wat een goed idee, om zo een desingwall te maken. Je huisje ziet er weer gezellig . Ik ben deze week lui geweest en heb niet een huisje gemaakt.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee een designwall je blokken komen wel mooi uit op die zwarte achtergrond. Gezellig al die Paasdingetjes en huisje nr 16 dat gaat lekker.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt mooi de NY-beauty.
    Ik heb hem ook ooit gemaakt en heb de kleine rondingen toen moet de hand genaaid dat vond ik zelf beter gaan dan machinaal.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben best onder de indruk van je
    NY-beauty! Het lijkt me vreselijk
    lastig, die rondingen en dan ook nog
    (heel veel) van die scherpe puntjes!
    Je Paasversieringen zijn ook erg leuk.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke paasdecoraties heb jij!!
    en die maffe vogel?? Geen idee, wij hebben al twee jaar een vogeltje dat hier tegen de ramen vliegt......:(
    zeker aandacht tekort of zo.....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die paasdecoraties!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je NYB ziet er prachtig uit ! Lekker zo'n designwall. Misschoen moet ik toch mijn lief eens lief aankijken ... geniet van je designwall !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een echte beauty!!! Prachtige
    kleuren en weer zo mooi gecombineerd.
    Ineke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such perfect points in your New York Beauty blocks.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig jouw paasspulletjes en wat een mooie blokken, heerlijk als je ruimte hebt voor een design wall! Lief huisje weer, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er allemaal weer tot in de puntjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. War prachtig je New York Beauty blokken en toffe kleuren gebruik je. Je huisje vind ik ook lief en op naar Pasen, gezellig zo bij je.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bedankt voor je berichtje

    De lijntjes op mijn borduurwerken zijn met potlood gedaan, verlopig heb ik nog geen problemen gehad met al mijn borduurwerken dat het zichtbaar kwam door het borduurwerk.

    Mvg saramsborduurwerken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig ziet het er bij jou uit. De oude paasvormen zijn prachtig!
    Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je NY beauty blokken worden prachtig, wat een heerlijke vrolijke kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!