vrijdag 16 maart 2012

NY-Beauty & Beer en beer


Op de machine worden heel wat steekjes gemaakt


de helft van deze blokken zijn af...
en gisteren ben ik op zoek geweest naar
 één van de donkere paarse stoffen
omdat de stof niet van een nieuwe stofserie is
was ik erg blij toch nog een stuk stof te kunnen bemachtigen
zag eerst alleen 2 fat van een andere paarse en toen
toverde Evy de stof tevoorschijn
die ik eigenlijk had willen hebben
kon de rol bijna niet loslaten, zo blij was ik ermee!
Nu staat voor mij het kleurenpalet voor deze quilt helemaal vast!
Als het nu geen mooi weer is zal het machientje wel weer snorren
om de andere blokken in elkaar te zetten...
Wordt vervolgd!

En Beer....
 die mocht alleen even aan de nieuwe kringloop aanwinst snuffelen...

Nee schat, deze knuffel is niet voor jou!

Deze Beer heeft een plekje gevonden in het poppenbedje!


O wat was dit een kado voor mijzelf
een echte vintage steiff beer
zijn grom is weliswaar kaduuk
maar dat mag voor mij de pret niet drukken
nooit gedacht dat ik zo'n mooie beer mag bezitten!
En weet je voor wat bedrag ik hem mocht kopen?
5 euro!
een koopje hè!
Een vintage beer in een vintage bed!

Alvast fijn weekend,
groetjes Marijke



15 opmerkingen:

  1. Mooi wordt je huisjesquilt, je bent al ver ! Ook je andere quilt vind ik een plaatje. Geef Beer een knuffel van mij en Kyra en een heel fijn weekend hoor ! Groetjes, Margreet (wat zou het leuk zijn als Beer en Kyra eens lekker met elkaar konden spelen hè?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post! Mooie huisjes zo bij elkaar, mooie NYB en wat een heerlijke knuffelbeer heb jij gescoord! Jij ook een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt je NY Beauty mooi zeg!!

    Leuk he beren?

    Fijn weekend, Mirjam
    http://mirquilt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, dat is geluk hebben, zo'n vondst in de kringloopwinkel. Omdat
    ik jarenlang in het "berenwereldje"
    heb gehuisd, weet ik, dat dit heel
    zeldzaam is en dat hij een groot veel-
    voud van je betaalde bedrag waard is.
    Je kunt hem eens laten taxeren op een
    berenbeurs, ik ben daar wel benieuwd
    naar. De brom is trouwens gemakkelijk
    te vervangen door een nieuwe via de
    middenachternaad in het lijf. Wees maar heel zuinig op deze beer! Maar
    ik vind je andere Beer ook een uniek
    exemplaar, hoor!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje van een beertje , en je huisjes gaan ook gestaag door , ziet er leuk uit .

    een fijn weekend gewenst

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat wordt je straatje met huisjes leuk. En je NY dat is gewoon een beauty!!! Wat een geluk om zo'n beer te scoren helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je al veel huisjes af! En een leuke hond!

    Groetjes,
    Beppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bofkont ben je,een echte Steiff. Wat zul je geglunderd hebben. :-) Ik zou hem zeker eens laten taxeren. Je NYB vind ik echt heel erg mooi! Prachtig zoals je de kleuren combineert.
    Fijne avond, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi de huisjes en de NY-Beauty.
    Ik vind die kleine beertjes zo leuk met hun krulletjes.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je huisjes worden prachtig !
    Superaankoop die beer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je huisjes leuk en zeker weten je beer. Hoe is het met je, gaat het weer met het smoeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat wordt dat allemaal mooi!!!!!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Top , zo,n mooie beer bij zulke mooie quiltjes. Dat is geen toeval hoor, die beer was voorbestemd om door jou gevonden te worden -:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hej Marijke, gezellig dat je op mijn blog kwam. Leuk om ook hier de huisjes te zien. Toch weer helemaal je eigen stijl door het stofgebruik, heel mooi. Het andere werk is ook prachtig, wat een leuke vormen en kleuren.
    Wat trof je een mooie beer en echt een koopje.
    Fijne week, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is echt ongelooflijk dat iemand zo'n beertje weg doet!
    BOFKONT!!!!!!!!!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!