maandag 30 april 2012

borduurwerk Romantic Sampler

Een hele tijd geleden....

25 augustus 2011....
ben ik aan dit borduurwerk begonnen
het is de Romantic Sampler van Angie Designer
maar telwerk is voor mij moeilijk
het heeft een hele tijd uit het zicht gelegen tot ik op de blog van
Annelein Design het berichtje van 25 april las....
Ja toen begon het weer enorm te kriebelen...
zo van... ik wil het, ik wil het, ik wil het....
En ineens gebeurde het.....
 ik ging zoeken en moest goed zoeken....
naar het borduurwerk,
naar het patroon en
het garen!
en....
JA GEVONDEN!!!
En nu na vele maanden is er weer een randje bij,
wel maar een kleintje
maar ben er blij mee
niet dat het helemaal perfect is er gaan nog wel eens kruisjes
de verkeerde kant op, echte dwarsliggers,
die willen niet van links onder naar rechtsboven....
en borduur nog herhaaldelijk achteruit
maar dat mag de pret niet drukken.

FIJNE zonnige KONINGINNEDAG,

groetjes Marijke

11 opmerkingen:

  1. Prachtig randje erbij en ach we werken allemaal wel eens achteruit of het nu kruisjes of lapjes zijn, uiteindelijk komen we waar we wezen willen toch?
    Fijne Koninginnedag, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi...dat borduurwerk!
    En de huisjes - ik ben benieuwd!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Marijke, wat goed! Een randje erbij!

    En wat was je vanmorgen al vroeg...

    Ik heb net mijn berichtje geschreven.

    'k Ben erg beniewud wie er nog meer mee gaan doen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, dat wit op ecru. Tweestapjes vooruit, eentje achteruit, eentje opzij en weer aansluiten net als in de wals! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. yesssss, ik doe natuurlijk mee! Heb gister mijn borduurwerk meegenomen van onze boot: daar lag het te wachten op mooie zeildagen! Maar die bleven uit: tot vandaag.....;)
    Maar vandaag heb ik lekker zitten lezen en lag mijn RS thuis!
    Ik ga er binnenkort aan beginnen en volgende week maandag mogelijk een update!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh c'est vraiment sublime !
    very beautiful
    bisous de FRANCE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach Marijke, bij mijn ouders thuis hing een tegeltje, een draadje per dag is een hemdsmouw in een jaar.
    Uiteindelijk heb ik er 26 jaar over gedaan om het abc borduurwerk, waarmee ik ben begonnen toen mijn oudste dochter werd geboren, af te maken. Als je er maar plezier in hebt, daar gaat het om. Het is wel een prachtig borduurwerk en een hele mooie kleur. Succes ermee en ben heel benieuwd naar je huisjes.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi borduurwerk en je huisjes.......ben heel benieuwd wat je met ze gaat doen.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige sampler die je aan het maken bent en wat een heerlijk laatje aan huisjes heb je al succes met de rest vd laan en de steekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo,
    Kun jij me helpen aan het patroon van de romantic sampler?
    vr groet joke

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!