maandag 14 mei 2012

Borduren en pronken met andermans veren, hihi!


Weer een kantje op de romantische verzameling geborduurd...
ondanks dat het borduren moeizaam gaat vind ik het resultaat wel erg mooi...
maar ben blij dat deze dames Willeke en Sylvia
zo met mij mee borduren
anders was ik vast nog niet zo ver geweest!

Er zijn deze week twee gezellige dames op bezoek geweest
en de ene had quiltwerkjes bij zich die ik hier mag tonen

het is echt een heel klein quiltje zo ongeveer 30 bij 40!
Vind nog steeds die ienie mienie quiltjes zo leuk!

ook bracht ze een stitchery mee, een patroon van De Quilthoeve...

en een onwijs leuke rand geborduurd op een gastendoekje!
Heb het leuke kippenboekje
 waar dit patroon in staat ook in mijn boekenkast.....

Een hele fijne dag!

groetjes Marijke

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen maakt zij, dat was dus een heel gezellige dag! Nu nagenieten en zelf weer verder aan je prachtige borduurwerk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je al ver en wat gaat het goed zeg, echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer lekker opgeschoten met het romantische borduursel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi resultaat Marijke. Je kunt prachtig borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat stimuleert goed om 'samen' te borduren nietwaar??
    Het ziet er prachtig uit.
    Leuk quiltje en schattig randje met die kippetjes. Boekje staat hier ook.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een fantastisch mooie kleuren heb jij, kun je nu je wat verder bent nog beter zien!!
    en blij dat het een stimulans is...;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzonder leuke randjes zitten er op je romantic sampler.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De sampler wordt prachtig, de twee borduurwerken in wording zijn ook al zo mooi en wat een mooie rand is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig borduurwerk, hoe kan ik aan het patroon komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk niet anoniem, mijn naam is Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Corry ik kan je niet terugmailen want je hebt noreply... het patroon is van Angie Designer
    http://angiedesigner.blogspot.com
    grt. M

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dingen laat je weer zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je met leuke dingen bezig Marijke. Heb ook even je verslag gelezen van de Quilthoeve, wat een prachtige quilts hè? Weer genoeg insiratie op kunnen doen. Het was leuk je te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, die romantische randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marijke,
    Is het voor mij mogelijk om aan het patroon van de romantique sampler te komen?
    Ik vind hem zo enorm mooi, en wil hem zo graag maken.

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!