maandag 7 mei 2012

Borduurwerk en de OEQC beurs was ook.... hihi!

Zoals beloofd de borduursteekjes
aan de Romantic Sampler
showen vandaag ook hun steekjes
zeker even gaan kijken...
want beide dames
borduren aan de laatste steekjes!

En.....

Zaterdag naar de beurs geweest
samen met DH en Beer
de heren hebben heerlijk gewandeld
toen het nog droog was
en ik....
 ja heerlijk naar binnen om al het leuks en moois te bekijken.
Begon al gelijk goed... schoot raak in de basket
 en mocht een mooi klosje garen uitzoeken!
Hierna werden alle kramen goed bekeken
en sommige kon ik niet voorbij....


Bei die Frau Esther Miller habe ich eine Roxanne Fingerhüte und eine Nadelgleiter gekauft!


Vielen Dank für Ihre Hilfe und Erklärung, ich hoffe beide viel zu benutzen!

en wat was er nog meer voor leuks...
veel te veel op te noemen

maar waar ik ook erg blij mee was....
heb eindelijk dit boek te kunnen kopen


was hier al zooo lang naar op zoek!

Wat waren er mooie quilts
vond een antieke van Joes Meester erg mooi helemaal met driehoeken


er zaten dames voor
en ik vertelde dat ik hem erg mooi vond....
zeiden ze tegen mij....
mevrouw dit is de achterkant...
kijkt u vooral even aan de andere kant
dat is de voorkant...


hihi... dat kan mij alleen maar overkomen!!!
de voorkant was voor mij heel bekend
 het midden een levensboompaneel
met daaromheen weer de driehoeken!

Wat ik ook erg leuk vond.....
de Amish dameskleding en..... zie je links het poppenhuis?

Wil je het eens zien....


Leuk hè!
Ook hadden ze hele leuke poppenbedjes
met erin prachtige ienie mienie quiltjes!


Jammer genoeg weet ik niet wie deze leuke uitstalling had neergezet...
weten jullie het? Dan zou ik het erbij kunnen zetten!

Het was een hele mooie en inspirerende beursdag!


Een hele fijne week,

groetjes Marijke

16 opmerkingen:

  1. wat een leuk verslag van de quiltexpo!! Helaas voor mij te ver weg!
    morgen kom ik met mijn RS, ik had vandaag een belangrijke mededeling, ga maar even kijken!
    Ik zal nog even eronder zetten dat is mijn sampler zou updaten, maar dat ik dat morgen doe!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gebruikt erg mooie kleuren voor je Romantic Sampler en wat is het toch een moi patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi borduurwerk en dank voor je verslag vanuit Veldhoven. Mevr. Miller staat ook in st. Marie aux Mines in september en daar ga ik ook deze vingerhoeden aanschaffen. Kijk er nu al naar uit. Veel plezier ermee en dank voor de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi borduurwerk. Ik ben zondag geweest en heb ik ook de vingerhoeden van Esther Miller gekocht. Rip uit je lijf, maar dan heb je wel wat. Veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je borduurwerk toch prachtig.
    Zal heel mooi worden.
    Bedankt voor de foto;s van de beurs, hoor van alle kanten dat het heel leuk was. groetjes fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om bij jou je verslag te lezen. Ik heb er ook van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helaas heb ik niet kunnen gaan, zo'n halve of hele dag lopen is te vermoeiend voor mij en om al na 1 uur te gaan vindt ik zonde van het entree geld. Ik had maar wat graag bij mevrouw Miller gekeken. Werken die nieuwe vingerhoed goed? En ook die witte die je op je andere hand zet voor de onderkant?
    Ik hoorde al van andere dat er prachtige antieke quilts hingen, wat zul jij gesmult hebben.
    Je romantique samler ziet er goed uit, ik moet alleen de laatste 2 delen nog en dan is hij klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gaat goed Marijke. Mooi ook die kleuren van jou. Grappig om te zien dat iedereen er zijn eigen "draai" aan geeft.

    De beurs heb ik niet bezocht... maar ik ben wel erg benieuwd naar die naaldbegeleider. Zelf gebruik ik wel eens de achterkant van een theelepel met quilten, maar misschien is dit wat anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het borduurwerk is prachtig en je hebt ook mooie foto's gemaakt van hetgeen je gezien hebt. Bedankt hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig verhaal van de achterkant die op een voorkant lijkt.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook zo genoten van Veldhoven!
    Heb met bewondering naar Esther Miller
    gekeken: wat kan zij een prachtige
    kleine en regelmatige steekjes maken,
    en het lijkt bovendien zo moeiteloos
    te gaan... Ben benieuwd hoe de vinger-
    hoed je bevalt. Ik vond hem best wel
    duur, dus wil eens even afwachten wat
    anderen ervan vinden, maar het lijkt
    me wel fijn werken.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh absolument merveilleux !
    very beautiful, have a good time

    bisous de FRANCE

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi, prachtig borduurwerk

    Mvg saramsborduren

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marijke nu ik lees dat je naar Veldhoven bent geweest heb ik je misschien wel gezien toen wij rond tien uur aankwamen liep er net man vrouw en grote bruine labrador voorbij en aangezien ik altijd naar honden kijk viel het me op, kan het zijn dat jullie het waren en als dat was vind ik het jammer dan had ik je graag gedag gezegd.Je Sampler word echt een mooie.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank voor alle leuke foto's, zo kan ik op afstand toch een beetje meegenieten van al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke dag heb je gehad! Fijn dat je ons laat meegenieten!
    Ga je ook zo'n ienemiene quiltje maken?
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!