zaterdag 12 mei 2012

Dagje uit met een Gouden rand!

Hierboven de zelf ontworpen quilt van 'Supergoof' Ingrid!

Wat een heerlijk dagje uit!
Vandaag met mijn Vriendin naar De Quilthoeve geweest!
Wat een feest!

Ja ook het vieren van het 1-jarig jubileum
 van Ingrid en Wendy van De Quilthoeve,
hoop dat er nog vele tientallen jaren gevierd gaan worden!!!

Wat een feest het ontmoeten van blogvriendin Meta
die mij al een tijdje helpt met het zoeken en vinden van de stoplap Joppe
en  mij op weg helpt met haar goede raad!
Zij bracht voor mij haar prachtige stoplap mee,
dank je wel!

in het echt vééééél mooier dan op deze foto!

Wat een feest
 was het om te kijken naar
de mooie quilts van 'Supergoof'
Ingrid


de één na de andere quilt konden we bewonderen en....
ja ook echt aanraken!
zo mooi...
zo zacht...
zo vol details...
zo uniek en
zo geweldig leuk!


Sommige quilts had ik nog nooit van haar gezien
en kende zeker het verhaal erachter niet....


ik hou van quilts met een verhaal erachter...
Quilts met verhalen over het echte leven
recht uit het hart
waar veel liefde moed en volharding
voor nodig is om alles te doorstaan...
Dank je Supergoof jouw verhalen
bevatten een liefdevolle kracht
die je verspreid
en mijn leven aanraken...

Het was een dag met een enorme GOUDEN rand,
door mijn Vriendin,
de dames van De Quilthoeve,
de fijne blogvriendinnen die ik mocht ontmoeten
en 'Supergoof' Ingrid!


Wens iedere moeder morgen een hele fijne Moederdag,

liefs Marijke

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marijke je vandaag ontmoet te hebben. Samen met Danielle was de koffie wel erg gezelig. Ik heb je toegevoegd en ga je nu trouw volgen. Heerlijk blog over de dag van vandaag. groetje uit Leiden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was echt enig dat we elkaar toch nog even zagen! Ja ik heb er ook zo van genoten, inderdaad een dag met een gouden randje! Jij ook fijne moederdag!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dag moet het zijn geweest, zo te lezen.
    En Joppe is een mooie lap, het patroon ligt hier ook voor ooit....!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://www.samplers-online.de/joppe_en.html

    Stoplap Joppe is hier te koop.
    Ik heb er ook weleens besteld, gaat prima. Mooi verzorgde patronen.

    groet,

    Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jacquelien heb het patroon van de Joppe al een paar weken in huis... maar bedankt voor de link!
    fijne dag,
    grt. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was inderdaad een dag met een gouden randje! Leuk dat ik je nu ontmoet heb! Eindelijke een gezicht bij het blog.
    Fijne dag, groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo hebt kunnen genieten van deze dag. Dat laadt de batterij weer helemaal op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zit hier nog na te sudderen hoor!! Gave foto's heb je gemaakt! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk he, die show!!
    ik ben vorig jaar geweest en ik vond het ook een feestje!!
    morgen update RS!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het was leuk, he?

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!