zaterdag 26 mei 2012

Pioenrozen en een Romantisch roosje


Ze zijn er weer... Pioenrozen
Zo geweldig mooi...
Als ze tot volle glorie uitkomen..
even je handen eromheen vouwen...
zo zacht.... zo teder...
en ze ruiken....!

Pioenrozen
waren de lievelingsbloemen van mijn oma...
maar ben zelf ook een grote fan...
en ook van mooie grote gevulde Engelse rozen!
Hoop dat het een mooi rozenjaar wordt!


(voorlopig zitten ze stijf onder de luizen,
ik geef niet op en blijf sprayen.....)

Dan gaat het met de rozen op de Romantic Sampler
heel wat beter, die hebben geen last van luizen, hihi!


Iedereen een hele fijne Zonnige week!

groetjes Marijke

5 opmerkingen:

  1. Hier staan de pioenrozen op het punt van opengaan en zij waren mijn zusjes lievelingsbloemen, ook de rozen de lievelingsbloemen van mijn vader staan vol knoppen, hopen dat het mooie weer nog even blijft en we er heerlijk van kunnen genieten! Je geborduurde ziet er trouwens prachtig uit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi he die Pioenrozen. Op de boerderin vroeger had ik een pad vol staan. Die mis ik nu wel. Ga dinsdag gauw een bos kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik kan niet wachten om weer tussen de rozen te zijn! Nog 4 weken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pioenrozen zijn met stip mijn favoriete bloemen. Helaas doen ze het
    niet in de tuin, maar ik haal in het
    seizoen wel elke week een mooie bos
    bij de bloemist, zolang ze er zijn.
    Geniet van je prachtige rozen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he die pioenrozen, wat zijn ze mooi. Je borduurwerk is echt prachtig. Wat die luizen betreft, ik hoop dat er mieren inzitten die eten al die luizen op. Fijne week. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!