maandag 21 mei 2012

"Uggielientje"

Deze lieve Beer is bij ons komen wonen,
ze groeide onder mijn handen
kreeg beentjes en armpjes
en een goed gevulde buik
en daarbovenop een heel lief koppie
mijn allereerste zelfgemaakte beer
ik noem haar  "Uggielientje" !


Ze stapt in het rond
en ontdekt haar nieuwe thuis
het voelt goed haar in huis te hebben! 


Vroeger ben ik nooit een poppenkind geweest,
was altijd aan het freubelen!
Ook nu zijn het géén poppen
 maar Beren
 die op de quiltjes
in het wiegje
 een plekje hebben gevonden!

Uggie(lientje) is een patroon van Berenatelier Tierlantijntje
die veel meer hele leuke berenpatronen hebben!

En toch...
is er deze week ook nog een klein kantje geborduurd


borduren ook aan de Romantic Sampler!

Fijne week!
groetjes Marijke



14 opmerkingen:

  1. Ben helemaal *FLIEFT* op Uggielientje, wat een Schat!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Uggielientje een schattig beertje en wat een mooie kleertjes! Je Romantic Sampler schiet al aardig op (ik heb hem vorig jaar gemaakt).
    Fijne en zonnige week! groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Marijke ! Een plaatje gewoon.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is Uggie LIEF! en je borduurwerk TOP. fijne dag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een troel die beer en wat een prachtig borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverd van een beer heb je
    gemaakt, en ook nog van die prachtige
    kleertjes! Vooral dat maken van de
    kleertjes vind ik erg knap, dat lijkt
    me zo'n gepriegel!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig beertje en wat een lief toetje! Prachtige steekjes weer erbij! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje en je borduurwerk is helemaal toppie. Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig beertje.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie beer heb je gemaakt !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo groeit je Sampler telkens iets verder. Mooi om te zien hoe jij je kleuren gebruikt!

    Ik zit nog steeds te broeden op een mooie rozenrand. Dacht dat ik eruit was maar toch nog niet.

    En mijn motto is, bij twijfel niet doen. En les die ik door de jaren heen heb geleerd.

    Je beer is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooooooo die is om te knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!