zondag 29 juli 2012

Wolapplicatie, Haken en Borduren


Een nieuwe wolapplicatie lag al een tijdje te wachten op gele wol...
Het is een patroon uit de Simply Vintage No. 3...
Wat is het toch lastig als je in Nederland wollen lapjes wilt kopen...
Een paar internet adressen aangeschreven maar helaas....
Weten jullie misschien winkels in Nederland waar ik
online wollen stoffen kan bestellen???
Had al aan diverse quiltvriendinnen de vraag gesteld en....
Deze week kwam Daphne op de koffie en bracht deze lapjes
voor mij mee, nu kan ik er echt aan gaan beginnen...
wat ben ik er blij mee!
Wat we ook hebben gedaan is lapjes ruilen,
altijd leuk om lapjes te krijgen!
En het leukste van ruilen is... 
 als ze in de quilt van de ander zitten, denken...
 O0o leuk, dat is er één van mij!
Het is fijn dat ik een nieuw project erbij heb want....


De gehaakte gordijntjes zijn af!
Meestal wil ik geen gordijnen, omdat de huiskamer vrij donker is...
Maar dit kleine randje maakt het net helemaal af!

Ook met Elly heb ik gezellig een kopje koffie gedronken
ze bracht haar geheime project mee,
 daar kan ik natuurlijk niets van laten zien maar...
wel deze prachtige theepotten...


deze zijn een BOM van http://ajpadilla.com/
Wat zijn ze mooi... met al deze prachtige stoffen!
Helemaal verliefd!!!!!
Wat hebben we heerlijk kunnen genieten van het weer
 en ook van haar kreeg ik een prachtige bundel met...


herfsttintjes.... favourite kleurtjes van mij!

Deze week ook weer braaf geborduurd....


Weer een kantje erbij!

En.... weet je wat ook geweldig leuk is???
Heb één van de give-away 's van Lida gewonnen!
Ben heel benieuwd naar het boek heb het nog nooit ingezien...

Fijne week,
groetjes Marijke


11 opmerkingen:

  1. Helemaal mooi de gehaakte gordijntjes, echt super'
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig,ik koop zo vilt-wol bij Jacqueline in Hillensberg,zei heeft ook webwinkel The Log cabine,is Duitsland,op mijn blog heb ik paar foto's van mijn werkje,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt het borduurwerk mooi en wat een mooie gordijnen heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gehaakte gordijntjes zijn prachtig! Staat erg gezellig. Wat ben je toch altijd met mooie projecten bezig, prachtig het wolviltblok en ook je sampler is super.
    Hele fijne zondag, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik heb een poosje geleden een pakketje bij atelier Bep gekocht, misschien heeft ze die daar nog?
    Ik zag dit op haar pagina
    http://www.atelierbep-winkel.nl/c-1325618/wool-needle-flannels/
    Misschien iets wat je nodig hebt?
    Ze is tot 20 augustus met vakantie.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In de eerste plaats gefeliciteerd met
    je give-away! Dat is leuk! En wat mooi
    zijn ze toch, die wolletjes, maar in-
    derdaad zo moeilijk aan te komen. Ik
    zou het online ook niet weten; wel weet ik, dat ze bij Petra Prins een
    prachtige collectie hebben.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb eens een hele lading wollen lapjes gekocht in Brielle, ik weet dat ze er nu ook nog hebben, maar niet of ze de kleurtjes nog verkopen, effekes bellen!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, die gehaakte gordijntjes. Ik weet hoe frustrerend het is als je geen materiaal kunt vinden. Stoffenwinkels hier verkopen nauwelijks katoentjes, alleen dure stoffen om kleren voor speciale gelegenheden te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De gordijntjes staan mooi hoor!
    Dat wolproject ziet er erg leuk uit, jammer dat je moeilijk aan stof kunt komen.
    Mooie theepotjes ook.
    Veel plezier met het gewonnen boek.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die gordijntjes en ze staan zo lief.

    Vrolijke groetjes Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh beautiful pictures I love your housse !!


    amitiés de FRANCE

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!