maandag 17 september 2012

Borduren pompoenen en bloemen...

Het halloween borduurwerk is echt leuk om te maken....
Kan er bijna niet mee ophouden....
 
De kleurinspiratie komt van dit gezellige franse mandje
 met pompoenen!
 
Maar zoals ik zei...
kan bijna niet ophouden met borduren....daarom nog een klein stukje...
 
Als het zo doorgaat is hij deze week nog af....
Ruim op tijd voor Halloween....
Er moet dan wel zelf een lijstje geprutst worden...
want dit borduurtje heeft een onmogelijke maat...
maar dat komt wel goed!
 
Nu nog een mooi bloemetje tot besluit
 
fijne dag,
groetjes Marijke
 
 
 

21 opmerkingen:

  1. Prachtig wordt jouw borduurtje, de kleuren zijn schitterend! Geniet van je steekjes, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je borduurwerk wordt prachtig. Ik heb nog nooit een borduuronderwerp voor Halloween gezien.
    En de kleuren zijn helemaal gaaf! Herfst!
    Geniet ervan!
    Mooie avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer echt iets voor Marijke dacht ik toen ik je borduurwerkje zag dit is echt apart en mooi kan me voorstellen dat je eraan verder wilt.Wat is je huis weer mooi opgesierd met de pompoenen echt van het seizoen. Groetjes en een fijne week Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi borduurwerk en je bloemetje tot besluit is prachtig mooi van kleur.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie borduurwerken zijn dit mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig, je borduurwerk! Ik kan
    me zo goed voorstellen, dat je dat
    niet kunt wegleggen. Dat is zeker af
    voor Halloween. Heerlijk ook, je pom-
    poentjes-decoratie (ik heb vanmiddag
    ook zitten genieten van de herfst-
    decoraties op de diverse Amerikaanse
    "primitive" blogs, zo inspirerend).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke spinnen zijn niet mijn favorite huisdieren en je komt er nu zoveel in de tuin tegen maar je borduurwerk ziet er prachtig uit.
    Groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een leuke en zeker mooie borduurwerkjes laat je zien. Halloween is zo voor jou dubbel feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk je Halloween borduurwerk en wat een tof Frans mandje met pompoenen. Herfst geeft ook zulke mooie kleurtjes.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ziet het er prachtig uit zeg je halloween ,ik zelf vind het ook een leuk onderwerp:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo kom ik helemaal in de herfst-stemming!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi werk en leuk, die herfstmand!!! En met dit weer is het herfstgevoel compleet......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je borduurwerk is schitterend! Wat ziet je huis er weer sfeervol en gezellig uit.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is nu het leuke aan herfst .
    De vele kleuren.prachtig geworden . Liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er weer gezellig uit Marijke.
    Leuke herfstmand. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik reageerde net nog op een oud logje en zie nu hoe je al gevorderd bent met je borduurwerk. Het is prachtig geworden. Wat een mooi boeket ook en die mand met pompoenen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie borduurwerken zijn het.
    Vroeger heb ik ook veel geborduurd maar daar heb ik het geduld niet meer voor.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig borduurtje!! Erg toepasselijk in deze tij dvan het jaar!


    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je de lijst goed gemaakt. En wat is het borduurwerk mooi geworden met de kleur er in.
    Heb je die bloemen vaas zelf
    opgemaakt? Prachtig.
    Het is een plezier om naar je blog te kijken.En hoop op meer moois.
    Groetjes Netty.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!