woensdag 26 september 2012

Heel veel moois!


DH en ik kregen vandaag dit prachtige boeket!
Zien jullie die hortensia.... weten jullie dan al wie de gever is???
Ook bracht Zij dit schattige sokje mee voor het verzamelrek!
En een hele stapel wolletjes!
O wat gaat de tijd toch veel te snel als het zo gezellig is!!!!!
Afgelopen zaterdag heb ik een cursus kartonnage gevolgd

's-Morgens werd er een tissuedoos in elkaar gezet en beplakt....
(Vanmiddag kwam DD langs.... die vond hem erg leuk, hihi,
dus hij krijgt een plekje in haar huis!)

's-Middags werd er een klepdoos gemaakt en na flink doorwerken...

Is het een leuke doos geworden!
Wat een heerlijke dag!
Zondag kwam mijn naamgenote...
ze bracht een mooie flanellen lap voor me mee
precies wat ik in gedachten had voor het leuke
 patroontje uit de Simply Vintage No.4.
Samen hebben we gezellig het patroon uitgetekend
en dezelfde dag nog alles geknipt en in elkaar gezet.
De volgende dag werden er twee zakken fiberfill gekocht en...

Samen zijn deze schapen op de bankrand gekropen
want met z'n tweeën... is het veel leuker dan alleen!
Ze moeten nog een dekje krijgen,
maar ga nog even bedenken wat ik zal gaan maken...


Wat ik ook heb gedaan is alles gefestoneerd van het wollen kleedje...
Ook hier moet nog het een en ander bijverzonnen worden...
Heerlijk zo bezig te kunnen zijn!

Lieve groetjes,

Marijke


19 opmerkingen:

  1. Wat een boel moois. Die workshop kartonnage lijkt me top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge wat een ijver, de schapen vind ik erg leuk.
    Lijkt me zo,n gedoe dozen maken, ik vind het altijd erg knap als je ze klaar ziet.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooi boeket heb je gekregen, en je dozen vind ik helemaal top. Je laat weer heel veel mooie dingen zien. roeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat Daantje bij jou is geweest en zo'n gaaf sokje! Je bent zelf ook lekker bezig zeg! Prachtige dozen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk, dat ik wel weet, wie er bij
    jou was... Wat heb je (weer) een ont-
    stellend leuke dingen gemaakt, helemaal geweldig! Die schaapjes, zo
    leuk! Het wollen kleedje wordt ook
    echt prachtig! En die dozen...zo
    jammer, dat ik geen tijd had om te
    gaan (en de komende tijd ook niet, maar dat is voor een goed doel).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen allemaal! Schaapjes, wollen kleedje en die dozen ook al zó leuk! En dan ook nog eens zo'n mooi boeket bloemen! Gezellig logje Marijke!
    fijne avond, groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn je dozen leuk geworden! En de schaapjes, ook erg leuk! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk, die schaapjes! En je haloween hangt!
    En de dozen vind ik ook heel erg leuk!
    Wat heb je een mooie dingen gemaakt. Het is er nu ook echt weer voor!
    Een mooie avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent lekker bezig geweest en heel leuke dingen gemaakt, mooi die dozen en leuke schapen zeg.......gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een aantal mooie dingen laat je zien!!
    En de dozen vind ik helemaal het einde hoor!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zien je dozen er mooi uit! Heerlijk is dat om ook eens een project in 1 dag af te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige dozen heb je gemaakt! Leuk om te doen, vind ik ook.
    Heerlijk om zo creatief bezig te zijn.

    Liefs, ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig boeket. Je dozen zijn echt heel mooi.En ja gezelligheid kent geen tijd.Ik hoop wel dat het Texelse schapen zijn.
    De wolletjes blijven voor je liggen hoor. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een werktempo!, Je laat weer prachtige werkstukken zien.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat veel moois laat je allemaal zien !!!
    Ook mijn komplimenten voor de quilt uit je vorige logje. Ik vind hem GEWELDIG !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi boeket en war ziet alles er mooi en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig dat Daantje op visite was. Mooi boeket en het laarsje is zo leuk.Wat heb je zelf mooie dozen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zeker heel veel moois bij je te zien!!
    En je quilt is prachtig met die rand zo!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marijke wat ben je ijverig je wollen kleedje vind ik erg lief,groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!