donderdag 25 oktober 2012

Kerstmannetje punchen

 
Lekker wat steekjes weggeprikt met punchen!
Het punchpatroontje was van With Needle & Thread uit 2010!
Het lag er dus al een hele tijd om afgemaakt te worden
en ja nu is het ruim op tijd voor Kerst af!
 
 
Wat jullie al een beetje hadden gezien is....
de lawaaibomenkist/salontafel
gekocht van Marktplaats en zwart geverfd...
 
 
een prima opbergplek voor hondendekens speelgoed e.d.!
en kan ook dienstdoen als tafel en kriebel de kriebel
er kan ook een quiltje voor gemaakt worden...
 
 
en op het randje achter de klep heeft de nepboekenverzameling
een plekje gekregen met de waxinelichthouder en
de voorraaddoos voor de lichtjes want het wordt al gauw
weer wat donkerder overdag en dan
 is het gezellig zo'n speels lichtje te zien!
 
fijne dag,
groetjes Marijke

15 opmerkingen:

  1. leuke Kerstman en gelukkig op tijd af......bij mij ligt nog een hoop.....je kist is mooi en dadelijk weer de lichtig aan....gezellige tijd toch weer.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Kerstmannetje is heel grappig.
    En wat ben je productief.
    Het is altijd een plezier om naar je werkstukken te kijken.
    Ook omdat het zo mooi gearrangeerd is,net een tijdschrift.
    Groetjes Netty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kerstmannetje is echt gaaf geworden, zo vind ik punchwerk wel leuk! Maar ik ben helemaal weg van je lichtje, wat een leuke houder! De kraaien vind ik een beetje griezelig maar de boeken weer gaaf! Geniet maar van dit leuke plekje, fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kerstman! en je kist is ook zo mooi! ik baal er nu van dat ik die van mij heb weggedaan haha!
    groetjes van een nieuwe volger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitvoering van het gepunchte kerstmannetje. De kist staat leuk met de nep boekjes erop. Mooie lamp ook.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kerstmannetje ook heel mooi, is de achterkant ook gepuncht?
    Ik ben pas begonnen met Punchen en vind het heel leuk om te doen
    Mooie kist met die nepboeken en het lichtje is het zeker een blikvanger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kerstmannetje, Marijke! En je kist is ook mooi geworden. Zo'n kist levert altijd heel wat gebruikersmogelijkheden op. Ben benieuwd of er een quiltje op komt.
    Een mooie dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een koddig Kerstmannetje (ik heb
    dat patroontje ook nog ergens liggen,
    maar helaas... nooit geleerd te punch-
    needle-en. En die kist is prachtig en
    ja, daar zie ik zomaar een quiltje
    bijkomen...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Kerstman, en je kist is helemaal top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is je kerstmannetje leuk geworden,moet je mij ook maar eens leren. Dan je kist hij is echt prachtig. Ziet er weer gezelllig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb dat patroon ook ,ga het ook maken als ik het zo bij jou zie .
    ge yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk patroon zeg en wat een prachtige kist !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een leuks hier weer! Heel veel plezier morgen in R'dam doe D een knuf van mij. Fijn weekend verder, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kerstmannetje en wat een mooie kist.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!