zondag 7 oktober 2012

Miniatuurbeurs in de Broodfabriek

 
Even iets anders...
 
Zoals jullie misschien weten..... heb ik een
en vind het dus leuk om in deze miniatuurwereld rond te kijken....
Vandaag ben ik naar
miniatuur poppenhuis beurs in de Broodfabriek in Rijswijk geweest!
 
De bovenstaande kast en kapstok  heb ik gekocht om
er ooit zo'n leuk kastje van te maken als hieronder....
 
Wat een dot van een kast hè!
Deze is gemaakt door 't Tafereeltje!
 
En O0o wat zijn de huisjes van Ria Odijk leuk!!!
Kijk maar mee...
 
 
Het heksenhuisje buiten- en binnenkant...
 
 
En wat vind je van deze...
 
 
Het huisje van Gepetto (de bedenker van Pinokkio)
 
En O0o de  miniatuurwinkels van Artofmini
 
 
Deze met de stofjes en naaimachine  vinden wij quiltsters enig hè?
 
Enne (a.s.) oma's vinden deze vast ook leuk, ik in ieder geval wel, hihi!
 
 
En omdat ik een Hollandse meid ben en van oud en brocant houd....
 
 
 
 
Vind het keukentje een beetje op het gezellige keukentje
van Saartje uit de televisieserie Swiebertje lijken...
Denk dat 't Houthoekje de naam is
waar je de workshops kunt volgen!
 
 
Ik vond het een erg leuke beurs en wou jullie een beetje laten meegenieten!
 
Nog een fijne zondag!
 
groetjes Marijke
 


22 opmerkingen:

  1. Ik als poppenhuisliefhebber vind 't helemaal geweldig wat je laat zien. De huisjes zijn ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij leuke foto's gemaakt, zag ook veel van dit moois, maar vergat soms gewoon foto's te maken!
    Succes met je kastje! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke poppenhuizen laat je zien en veel gezellige uurtjes met het maken van je kastje, ook zo'n leuk idee...........gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke beurs, je gaat erin terug naar de tijd van Ot en Sien. Ik herinner me dat ik met mijn opoe in zo'n bedstee heb geslapen. En zo'n droogrekje om de kachel komt me heel bekend voor.Je raakt niet uitgekeken, jou kennend denk ik dat je een geweldige dag hebt gehad en wij mogen mee genieten. Gr. Netty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marijke wat leuk dat je dit vertelt en prachtige fotos erbij laat zien want ik had geen idee dat het zo gedetailleerd is.Daar kun je ook je hart wel mee ophalen.Ook nog complimenten over je kleine quiltje hier een logje onder je hebt het weer mooi voor elkaar gekregen.Fijne week en groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn hemel wat een leuke foto's. Wat moet jij genoten hebben. Dank je wel dat ik mee mocht genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier smelt ik helemaal bij weg!!!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig wat een snoepies daar word je toch helemaal vrolijk van.
    Dank voor je mooie foto's

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb geen idee waar je die workshops kunt volgen ... is maar goed ook, ik zou zo met je meegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's, en die kast helemaal ingericht met kantjes, heerlijk. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OHHHHHHHHH wat vreselijk LEUK Marijke, ik snap dat je helemaal FLIEFT bent geworden (lol) Fijne dag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kast!!!!
    En wat een geduld moet je daar voor hebben.
    Mijn nicht Loes Snoodijk maakt ook zulke mooie dingen .
    Geef ook workshops ;met verbazing heb ik daar wel eens bij gestaan .
    Zo vreselijk echt!!
    Prachtig gewoon ...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Smullen hoor!
    Ik vind het allemaal enig. Die kast is mooi. Jammer dat de foto van je Bramley Hedge muizenhuis niet aanklikbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi Marijke! Prachtig!
    Wat een fantasie en creativiteit!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is dat ik iets anders om handen had hihi .... Wat een heerlijk gepriegel he?! Bedankt voor de foto's!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb vroeger ook een heel mooi poppenhuis gehad. Dus mijn hart gaat hier wel iets sneller van kloppen. Wat een mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal te gek die kijkkastjes noem ik ze of om op te eten,groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig! Ik ga voor een winkeltje. Lijkt me helemaal te gek een eigen quiltwinkeltje.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OH I love the mini housses !!!

    bisouxxxx de FRANCE

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for visiting and for leaving a comments Marijke ! I am amazed to see the mini houses here today, I have never seen anything like it. I can`t believe all the small details !!


    Fijne avond ~ Aina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig! Daar raakte je vast niet uitgekeken, al die details!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!