donderdag 8 november 2012

Bedankt, sjaal, Sint en borduren...

 
Halloween was de dag dat ik even tussen hemel en aarde zweefde...
het zal nu altijd wel een bijzondere dag blijven...
 
 
BEDANKT!!!
voor jullie hartelijke wensen,
die ik voor en nu na mijn buikoperatie
nog steeds ontvang.
Het is voor mij een onwijs fijn gevoel
dat jullie mij steunen met zoveel liefs!
 
Zo fijn om vriendinnen te hebben
die je echt verrassen met een kaartje,
bellen of mailen!
 
Of zeggen...
Meis ik heb toch zo'n leuk patroon van een sjaal...
 
 
kom op we gaan haken en..... ga je mee naar de beurs!
 
En ander zegt, ik heb een patroon voor je meegebracht
zal je vast ook leuk vinden...
 
 
Ja geweldig zulke meiden!!!
 
Halloween is voorbij en we kijken nu uit naar de komst
van de Sint! Ik hou van dit echt Nederlandse feest!
Uit de doos die DH van zolder heeft gehaald
zat ook de houten Sint en Piet die ik vorig jaar
als give away heb gewonnen, ben er nog steeds blij mee!
 
 
Lieve meiden, nogmaals dank jullie wel!
 
lieve groetjes van Marijke
 

19 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig geheel zo op jouw schouw, zo leuk die boom met die leuke dingen die erin hangen en dan een schattig beer, een heel bijzonder tafereeltje! Lief dat je zo werd bedacht en al die leuke dingen maken de moeilijke tijden voor ons draagbaar toch! Geniet er maar van! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet die schouw er mooi uit.
    Geweldig, zo sfeervol en verwachtingsvol naar het Sinterklaasfeest toe.
    Ik blog te kort met jou om te weten dat je een buikoperatie hebt doorgemaakt.
    Ik hoop dat je je nu beter voelt en dat je weer lekker opknapt.
    Fijn dat je zoveel meeleven hebt gehad!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je schouw is zo gezellig met die sinterklaas dingen, de klompen ervoor erg leuk hoor...............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er al leuk uit. Sint zal zich welkom voelen. Dikke lieve groet van een vriendinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Marijke, het ziet er zoals altijd weer heel gezellig uit bij je. De gehaakte col is prachtig, laat de winter maar komen.

    Hopelijk tot gauw!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet je schouw er gezellig uit. beterschap toegewenst. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er gezellig uit met de Sint versiering. De klompjes bij het vuur zijn al zo leuk.
    Ik heb dat berichtje over je buikoperatie waarschijnlijk gemist. Alsnog van harte beterschap.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat SCHATTIG de onderste foto!
    En nu ga ik gauw verder kijken, want ik heb heel veel gemist bij jou!
    Jeetje, een buikoperatie >>>>>>>>

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte en liefs toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och, Marijke, volgens mij heb ik even
    wat gemist, want ik schrik van je be-
    richtje! Ik hoop in ieder geval, dat
    het nu weer goed met je gaat en wil je
    vooral alle goeds, sterkte en beter-
    schap wensen.
    Liefs van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps, meid! Ik had het even niet in de gaten dat je onder het mes bent gegaan! Heel veel sterkte en beterschap. Enne die sjaal... die is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach Marijke, ik wist niet dat je geopereerd bent. Heel veel beterschap! En je schouw ziet er geweldig uit, wat een gezelligheid straalt dit uit!
    Lieve groetjes, Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. volgens mij heb ik wat gemist.....beterschap nog en ik hoop dat het weer wat beter met je gaat.
    Het ziet er heel gezellig bij je uit, het is ook zo'n gezellige tijd die komen gaat.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lang niet langsgeweest bij je, maar ja, ik had een missie! Die is nu volbracht, dus ademloos je blogjes gelezen en vooral bekeken!!!
    Vogels, kartonnage, halloween, miniaturen, ik kijk mijn ogen uit!
    Je operatie heb ik ook gemist, dus bij deze nog heel veel beterschap gewenst!
    Is de Sampler Romantique al affo???
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marijke dat is even schrikken van je operatie nu de goede kant opgaan dus vooruit,wat ziet alles er weer geweldig uit geniet maar fijn van al die kleine dingen.Groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn te horen dat alles goed is gegaan en aan de projecten te zien ben je gelukkig goed aan het herstellen, goed bericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. absolument merveilleux !
    veru beautiful, bisous de FRANCE

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Marijke.
    Bij toeval kwam ik op je prachtige blog terecht. Ik zag een mooi patroon met een Sint Nicolaas erop. Wij hebben een Sinterklaasmuseum en ik borduur erg graag. Kan ik het Sint patroon van je kopen???
    met vriendelijke groeten
    Tineke Kornegoor.
    www.sintneede.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tineke zou je mij even een ander www. adres kunnen mailen www.sintneede.nl kan ik niet terugmailen!
    grt. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!