dinsdag 13 november 2012

Kat en muis quiltje en Sint borduren

 
Eindelijk weer iets quilterigs om te laten zien hihi...
En het komt door de kist...
daar wil ik heel graag een quiltje voor maken...
maar.... geen één quilt komt in de buurt...
van de maten die de kist heeft...
maar had wel twee leuke patronen van Els van Bobbin
 
 
Allebei met een kat en muis
van het rechter patroon vond ik het kleurgebruik zo bijzonder!
En ja veranderen is iets wat ik toch niet kan laten
dus het wordt weer een echte uitdaging....
Het gaat wel allemaal super langzaam,
 zit nog niet lekker in m'n vel en ben bovendien erg gauw moe,
maar dat mag de pret niet drukken want met het eerste blok,
ben ik erg tevreden!
 
 
En.... af en toe wordt er een steekje geborduurd
aan het Sint borduurtje
 
 
Zaterdag komt de Sint weer in het land!
Je zou er zo van gaan zingen....
 
"Zie ginds komt de stoomboot"
zou die al onderweg zijn... hihi!!!
 
groetjes van Marijke

19 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Marijke wat een schattig quiltje en wat een leuke kleurencombi.
    Ik wist niet dat er ook Sint borduurtjes waren. Wat leuk, ziet er gezellig uit. Hij komt vast wel langs bij jou.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave quilts en zet jij nog je schoen? Je kijkt er zo naar uit! Grijns! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een keuke quilts en ja ik ben me ook al zo lief aan het gedrage. Je weet nooit hier op de 11e en bovenste verdieping.!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor je kat en muis quiltje. Succes met je Sint borduurwerk. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marijke,
    Dat gaat een leuk quiltje worden voor je dekenkist. Vind ik heel bijzonder dat je deze tweedehands gevonden hebt. Net als die "valse" boeken!
    'k Wens je alvast een goed herstel na je "oordeel" op Halloween.
    Leuke borduurtjes heb je daar trouwens. Zowel de Halloween ruiter als de Sint. Mag ik vragen waar je het patroontje voor Sinterklaas gevonden hebt?
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuk patroontje uitgezocht en de stoffen vind ik prachtig.
    Spannende weken weer met de Sint in het land.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt dat een schattig quiltje en mooie kleurtjes gebruik je.
    volgens mij is de Goed Heiligman al heel dichtbij en dat is het begin van een paar super gezellige weken.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marijke wat een leuk blok heb je gemaakt heel mooi met de kleurtjes die je ervoor gebruikt hebt ook je borduurwerk ziet er weer tip top uit het leuke is dat je niet zo gauw sint borduurtjes voorbij ziet komen dus een hele verassing alhoewel bij jou is het eigenlijk altijd wel een verassing het is net iets anders dan anders,en dat is nou net het mooie.Ik hoop dat het toch een beetje beter met je zal gaan de komende tijd.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk quiltje Marijke.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt hij leuk. Een echte uitdaging voor je. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi patroon! Kleuren worden heel apart en prachtig. Wel uitkijken dat Beer niet achter die poes aan gaat. :-)

    Niet zo verwonderlijk dat je snel moe bent het is ook een zware operatie! Doe je wel kalm aan?

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat wordt een leuk quiltje. Volgens het Sinterklaas journaal is de boot stuk. Ik vrees het ergste

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig quiltje en je bent al aardig opweg met het Sint borduurtje! Doe maar lekker rustig aan zo'n operatie is niet niks! Fijne avond, lieve groet Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie jouw blog voor het eerst. Leuk om te kijken wat je maakt. Het ziet er heel mooi uit, dus ik kom vaker bij jou langs. Lekker ideetjes opdoen

    Groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marijke wat een leuke quiltjes dat is jou gewoon toevertrouwd en quilten sleept je door heel wat moeilijke uurtjes.Groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ich habe das Buch von Els van Bobbin auch. Dein katzenquilt ist wunderschön geworden. Auch die Farben gefallen mir.
    Liebe Grüße
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!