dinsdag 20 november 2012

Sinterklaas borduurwerk

 
Heel veel steekjes gemaakt...
aan het Sint borduurwerk...
Het lijkt een borduurwerk van...
dat maak ik even...
Maar... er gaan 3 strengetjes DMC in dit borduurwerk...
dus dat valt toch even tegen....
Maar helemaal af, met bijkleurend lapje en kantje!
 
 
Heerlijk genietend van een kopje thee
(in speculaas smaak)
met wat Sinterklaas lekkers...
 
Chocola
Schuimpjes
Fondantjes
Gevulde Speculaas
MMMmmmm
 
Wat zal ik eens kiezen...
 
Maar....
het lekkerste vind ik een chocolade suikerbeest, fondant en borstplaat!
Dus als jullie iemand vanavond heel hard horen zingen...
dan ben ik het bij de schoorsteen,
wie weet krijg ik dan een bruin suikerbeest in mijn schoen...
hoop dat Piet dit leest of mij vol overgave hoort zingen....
(of hij denkt ze zingt zo vals... ik stop haar mond vol,
dan hoef hij het niet te horen hihi! )
 
Wat vinden jullie het lekkerste Sinterklaas snoep?
 
 
Fijne dag,
 
groetjes van Marijke
 


25 opmerkingen:

  1. Wat een mooi borduurwerk is dit geworden, en natuurlijk erg toepasselijk voor deze tijd van het jaar. Fijn dat 'ie op tijd klaar is. Ik ben zelf dol op chocola, marsepein, gevulde speculaas en borstplaat, dus alles met veel calorien ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief borduurwerk; het is heel
    mooi geworden en moet een feest zijn
    om nu van te genieten. En over genieten gesproken: borstplaat (en
    dan vooral die bruine) en melkchoco-
    ladeletters... dat moet ik gewoon
    eigenlijk niet in huis halen (of in
    mijn schoentje krijgen).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk borduurtje,.. Ik houd zo van de sint,...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk borduurtje. Het is een leuke en gezellige tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je borduurwerk leuk geworden en het ziet er erg gezellig uit bij de open haard. Ja mijn voorkeur is toch ook wel chocoborstplaat en marsepein. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een geweldig sfeerplaatje zo, dat is ook echt smullen hoor!

    Waar heb je de prachtige boom vandaan?

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi borduurwerk heb je gemaakt. Volgens mij zijn er niet zo veel Sint borduurwerkjes. Het is een prachtig tafereeltje samen. Borstplaat vind ik minder, maar de rest lust ik wel.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat het veel werk is zie ik wel, het is ook een heel orgineel borduurwerkje! Prachtig!

    Ik vind alles lekker!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een prachtig borduurwerk!
    Een heel gezellige Sinterklaassfeer zo.
    Ik ben niet zo'n snoeperd, maar een pure chocoladeletter en speculaas vind ik wel lekker.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Taai taai mhhhh, geweldig je borduurwerkje, ziet er heel gezellig uit. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja je borduurwerk is prachtig, maar ook het hele plaatje op je schoorsteen. Prachtig! Geniet jij maar fijn van je kopje thee en zing nog maar eens een liedje, voor je het weet zit er wat in je schoen ;-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig borduurwerk, past goed bij Freddie Langeler.
    Lekker snoepen maar.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig borduurwerk zeg. Ja ik ben ook heel hard aan het werk voor Sinterklaas. Ik kan nog niet zeggen wat, datnkomt nog. Fijne tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief borduurwerk heb je gemaakt, komt elk jaar weer voor de dag. Je schouw is erg gezellig zo...............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig borduurwerk , chapeau. Voor het echte zoete Sint lekkers moet je natuurlijk bij onze buren zijn, hoewel buren, een paar deurtjes verderop -:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Marijke wat een schitterend borduurwerk, je bent helemaal klaar voor 5 december lees ik. Het lekkerste Sinterklaas snoep, hmmm als het maar geen marsepein is gaat het er hier wel in (lol) fijne dag knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit leuk geworden en wat een klus! Mijn lievelingssnoep is Marsepein en dan vooral die lekker aardappeltjes, mmmm! Water loopt me in de mond, ben helaas vergeten te zingen, grijns! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk borduurtje, echt gezellig. Kruidnoten en pepernoten zijn ook ontzettend lekker. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit mooi geworden. En wat staat het gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig dat ziet er heel mooi uit, borduurwerk, sinterklaas het boek en de tak met spulletjes.
    Heel sfeervol en mijn lekkerste snoep is chocola.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi borduurtje is het geworden, leukocyt bij de haard.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh mon dieu que c'est beau !!! bravo j'adore ! bisous my friend

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb jij een mooie decoraties zeg! Vooral die boom tegen de muur vind ik schitterend! Is deze nog ergens te krijgen?
    Ook het sinterklaasborduurtje is heel mooi! Ga ik zeker maken tegen volgend jaar ;-).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  24. MOOI, het Sinterklaas borduurwerk !! Heb je er misschien een telpatroon van of hoe zou ik eraan kunnen komen ?? Alvast bedankt voor de moeite, Bertine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!