zaterdag 29 december 2012

Boxkleed!


De top van het boxkleed is af!!!
In het echt is ze echt veel mooier!

Weten jullie dat ik schreef dat ik er moeite mee had...
Ik heb een heel basic oplossing bedacht...
een stuk patroontekenpapier
op de maat van het boxkleed gesneden.
Daarna alle blokken erop gelegd....
en toen zag ik ook meteen wat er mis was...
de blokken waren veel te groot!!!
Dus ben ik begonnen met het mes erin te zetten
en kon ik gaan puzzelen!
Ja gelukkig helemaal gelukt, fijn want als het
goed is, word ik in januari oma en het zou toch leuk zijn
als we het boxkleed dan kunnen geven!

fijn weekend,
groetjes van Marijke



16 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk zal het zijn om op zo'n prachtig boxkleed te liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boxkleed is mooi geworden zeg. Nu afwachten bijna oma...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi boxkleed heb je daar gemaakt hoor leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtig kleed is het geworden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooi boxkleed geworden, Marijke! En het omaschap komt nu echt dichtbij!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je voorgevoel. Oma worden is toch prachtig. Ik kan me voorstellen dat het heel leuk,is zo'n mooi boxkleed te maken. Fijne jaarwisseling gewenst. Alle goed voor de toekomst. Ik denk aan je. Tot volgend jaar vriendinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het leuke boxkleed is mooi op tijd klaar! Mooi voor het einde van het jaar en ook op tijd voor de geboorte! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het boxkleed is mooi geworden.En de kleuren zijn goed verdeeld. Ze komen steeds terug in het geheel. Dat heb je vlug gedaan, want het was een moeilijke puzzle.
    En de quilt hanger is echt een pronkstukje. Je zit vol goede ideeën.
    Leuk om je blog te bekijken.
    Groetjes Netty.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is toch helemaal goed gekomen met
    het boxkleed, zie ik! En wat is het
    een leukerd geworden, en ook nog
    helemaal op tijd klaar! Wat zullen de
    a.s. papa en mama er blij mee zijn.
    Je thuis-blog volg ik al (als het goed
    gekomen is...) en ik vind het super-
    leuk!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig boxkleed en wat een mooi vooruitzicht om oma te worden.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk !!! Echt een vrolijk boxkleed. Nu de kleine nog . . . . . Spannend !
    Gezellige jaarwisseling en alle goeds voor het Nieuwe Jaar!
    Lieve groet, Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat een mooi kleed is dit geworden daar zullen ze erg blij mee zijn. Ik ga eens kijken op je andere blog. alvast een hele fijne jaarwisseling en een goed, gezond, creatief en spetterend 2013 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Très bonne Année 2013, ma douce amie !
    bisous bisous

    marylin from FRANCE

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel gelukkig Nieuw Oma Jaar!!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!