donderdag 13 december 2012

Kalendermeisje, Keukendeco




Wat ik deze week aan het maken ben is...
het kalendermeisje van februari...
en sterren...

+-+-+-+-+
Wat ik jullie ook  wil laten zien
is onze keukenlamp...
Meestal maken we die zelf
we hebben al diverse leuke lampen gehad o.a. een vergietlamp...
Maar nu ik de verzilverde en alpaca vorken en lepels
weer gepoetst heb kan ik jullie deze wel laten zien.
Het is eigenlijk een nep wildring die we met het oude bestek
hebben versierd...
Deze lamp geeft zulke leuke schaduwen
op het plafond...

Weet je waar ik ook huisdecoratie ideeën uit haal..... 
 primitieve quilttijdschriften....
 daar stonden een tijdje geleden een verzameling deegrollers in...
  ineens wist ik waarvoor ik die zou gaan verzamelen...


Als..... deegrollergordijn!!!
En hoe ik aan zoveel deegrollers kom???
DH, ik en een lieve vriendin speurt voor mij bij kringloopwinkels.
De deegrollers, wist trouwens niet dat er zoveel verschillende waren,
 krijgen bij thuiskomst een goede schrobbeurt en
worden af en toe een tikje verouderd met wat verdunde verf...
en zo heb je dan binnen een paar maandjes een gordijn!

Fijne dag,
groetjes Marijke

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marijke, die give-away. Dat komt dit jaar wel goed van pas.
    Wat leuk die keukenlamp en die deegrollers, wat ben je toch creatief. Dat punchen moet je mij ook maar eens leren. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan en veel plezier er mee.
    Wat een leuk idee om zelf lampen te maken met lepels en andere dingen en dan je deegrollengordijn. Grappig hor. Wat zijn jullie creatief.
    Fijne dag en groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bofkont!! Mooie lapjes,...
    Wat zijn die poppetjes toch leuk,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met te gewonnen give away. Je lamp is geweldig leuk, ik zou er steeds naar kijken als hij aan is. Die deegrollers zijn ook erg leuk. Dank voor de inspiratie. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie give-away heb je gewonnen, geniet ervan! Waar ik van geniet is
    die geweldige lamp, die je hebt gemaakt, het is een echte leukerd! En
    die deegrollers, dat is ook al zo'n
    pracht-vondst! Geniet vandaag van je
    punch-werkje.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je prijs
    Wat heb je een leuke lamp en je deegrollers gordijn vind ik echt te gek
    Ik haal ook veel inspiratie uit Primitive (quilt)tijdschriften en sites zo kun je leuke dingen doen met Kringloop vondsten
    En wat gaat je punch werkje worden?
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die lamp, je schreef het al maar als je hem ziet hangen is hij echt te gek! Ook je deegrollers zijn beeldschoon, ik heb er helaas maar één, maar die hangt ook te pronk! Veel plezier met de punch, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eine "deegrollerordijn" das ist ja eine super Idee. Hab ich noch nie gesehen. Wunderschön und witzig.
    Liebe Grüße
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bofferd!! wat een leuke lapjes heb je gewonnen , en je deegrollengordijn mag er zijn , wat een idee net als je lamp. Je kalenderblok is ook heel mooi geworden. Succes met alles.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke envelop was dat hé, die kreeg ik ook van Renske..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf idee die deegrollers.
    Leuke give away heb je gewonnen.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd en wat is het kalendermeisje mooi, ik heb het gisteren ook in het echt mogen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He he heb ik eindelijk je deegrollen ontdekt. Jeetje ik liep een beetje achter. Sorry. Maar wat een gaaf idee. Je bent echt crea! Was heel leuk vanmiddag met jullie als burvrouwen van de overkant! Ik heb genoten.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!