donderdag 27 december 2012

Nieuw Thuis blog!




Wat kun je nog meer met je quilthanger doen???

Ben een tweede blog begonnen Marijke's Thuis
Waarom?
Vind het steeds leuker om wat spulletjes in mijn huis te laten zien...
Ook kwamen er teveel stylings blogs bij de
de blogs die ik graag lees....
niet iedere handwerkster vindt dat leuk.
Daarom blijven hier al mijn handwerkjes te vinden.
Links boven op dit blog kun je de link vinden 
Marijke's Thuis daar kun je mijn brocante, huis en tuin
en alle links naar andere stylingsblogs vinden.

groetjes van Marijke



9 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke, leuk zeg, ik ga je volgen hoor en zou graag meedoen aan je leuke give-away!
    Zelf heb ik ook een tijdje meerdere blogs bijgehouden maar vond dit toch te omslachtig dus nu gooi ik maar weer alles in één blog ;)
    Het is gewoon even zoeken wat je zelf het fijnste vind denk ik, veel plezier met bloggen;
    ik vind dit ideetje van die quilthanger supermooi!
    Fijne dag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat denk je, natuurlijk ga ik je volgen.Leuk je give-away. Ben benieuwd wie het wint.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, Marijke, je weet, dat ik ook dol
    ben op huis-styling, folk-art, brocante en landelijk wonen, dus na-
    tuurlijk ga ik je nieuwe thuis-blog
    volgen! Ik vind het een super-idee
    van je!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb even gekeken en het ziet er heel gezellig uit. Wist niet dat er ook zoveel styling blogs waren. Heb me als volger aangemeld en doe graag mee met je give away.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg die woonblog ik ben ook volger geworden en doe graag mee met je giveaway Ik ben zelf ook helemaal gek van woonblogs:-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. TRES BONNE ANNEE 2013 !

    BISOUS FROM FRANCE ! Marylin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je andere blog is ook erg leuk, ben meteen volger geworden.
    Nog een gelukkig Niuewjaar !!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!