maandag 17 december 2012

Punchen en High Tea Bee

Het punchpatroontje van Threads that Bind
heet in het Engels....
Night Burglar zoiets als Dief in de Nacht
of zoals DH zegt Jatmoos, hihi!
Punchen ik blijf het leuk vinden!
+=+=+=+
Zaterdag was de dag die al heel lang in de agenda stond...
De Kerst High Tea Bee bij de Quilthoeve
proosten met een glaasje alcohol...
en naar 't Kippenhok

Waar de tafel feestelijk voor ons gedekt stond
met de heerlijkste hapjes
en het mooiste servies...

Het was een gezellige dag!
groetjes van Marijke


15 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er mooi uit!! Lijkt mij wel erg leuk om te doen,...

    Wat een heerlijke vriendinnendag heb je gehad,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit. Je punchblokje ziet er prachtig uit. Ik heb het nog nooit gedaan.
    Fijne Kerstdagen en een goed en gezond 2013.
    Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt wel het was een heerlijke middag met gezellige meiden! Ik hoop je gauw weer eens live te ontmoeten. Hele fijne week, dikke knuffel van mij

    En jatmoos, vind ik een geweldige vertaling van je dh (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit zeg. Alleen jij staat er niet op.
    Je punchwerkje ziet er schattig uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief vriendinnetje, ik vond het weer gezellig met jou en Daniëlle bij gepraat te hebben. Het was zeker gezellig met al mijn vriendinnen. Zo leuk dat ze allemaal op mijn enthousiasme hebben ingetekend. Zal jullie warmte niet vergeten! Tot snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was zeker een heerlijk middagje,
    ik ben nog steeds aan het nagenieten.
    En misschien toch te dicht bij jou
    gezeten, want ik denk, dat ik dat
    punch-virus ook te pakken heb gekregen. Dit punch-werkje is ook
    weer prachtig (en "jatmoos", dat zou
    ik zo houden...)
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke,
    Ja je hebt een heerlijke dag gehad met heel gezellige meiden! Nu lekker nagenieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk punch werkje heb je weer gemaakt, erg mooi zeg. Je kunt weer terug kijken op een gezellige quiltdag........gr.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige dag!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er ook heel gezellig uit bij jullie high tea. Mooi punchwerkje heb je gemaakt,het is iets dat ik verder weinig zie op de handwerkblogs.
    Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi werkje en de kerst high tea erg gezellig zo te zien. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel feestelijk ziet het eruit. Ach zo'n gezellige jatmoos kun je wel gauw vergeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marijke, via het blog van Lida kom ik hier bij jouw terecht, ik ga je volgen hoor want je hebt een heel gezellig blog,
    lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb er al veel over gelezen maar het blijft leuk.....:)
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Punchen heb ik nog nooit gedaan, maar het ziet er enig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!