woensdag 5 december 2012

Sinterklaasfeest.... en sterren...

 
Het feest van Sinterklaas....
Kwam deze oude kaart tegen...
en vond hem zo leuk...
Er zijn dus Sinterklaasfeesten geweest...
waar Sint en Piet door de sneeuw heen kwamen...
Misschien krijgen we vandaag ook nog sneeuw...
 

 sterretjes zijn er deze week bij gemaakt...
een herinnering aan degene die erg
gemist worden deze maand...
 
 daarom ook ben ik nu bezig met...
de woonkamer in kerstsfeer te brengen!
Misschien denken jullie nu al Kerst...
Sint is nog niet eens naar huis...
 
5 december blijft voor mij een verdrietige datum...
Jaren terug is mijn opa begraven op Sinterklaasdag
en  later is mijn oma overleden op Sinterklaasdag...
Het is al heel lang geleden...
 maar toch, de herinnering blijft
als de dag van gisteren...
 
 
Iedereen die het viert, een heel fijn Sinterklaasfeest!
 
groetjes Marijke



11 opmerkingen:

  1. Prachtige sterren heb je gemaakt .
    Wij vieren ook geen sinterklaas, al vindt mijn DH de pepernoten erg lekker .

    Als je zin heb in het punche patroon mail me dan even gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een speciale herinnering heeft pakjesavond voor jou zeg. Wel lekker dat je alvast in Kerstsfeer gaat komen. Is zo'n warm feest! Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je sterretjes toch leuk.
    Misschien ..........
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sterretjes heb je gemaakt, en ook wij slaan Sint over.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je zulke herinneringen hebt aan 5 december. Wel goed dat je afleiding zoekt in het optuigen van de kerstboom. Ook hier staat hij inmiddels.
    Ik vind het wel eens jammer dat deze twee feesten in 1 maand vallen. Van mij had sint in november gemogen zodat je lekker lang van de kerstboom kunt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondanks alles toch een mooie maand gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent weer met mooie sterren bezig.
    Ja, dat blijft je altijd bij of er zit altijd een herinnering aan vast als er iets gebeurt op gedenk/feestdagen.
    Ik hoop dat je ondanks deze herinnering toch een fijne maand hebt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat geeft voor altijd een heel dubbel gevoel voor jou op 5 december.
    Je sterren stralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie sterren en ik kan me voorstellen dat je geen mooie herinneringen hebt aan deze dag. Ik moet zeggen dat ik ook al heel lang geen Sinterklaas meer vier gewoon omdat ik en mijn mams net na Sinterklaas jarig zijn en waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is inmiddels een dag na Sint als
    ik je stukje lees (wij hadden gisteren
    een drukke 5 december, vandaar) en ik
    hoop, dat je gisteren toch een dag had
    met warme herinneringen, ook al is het
    voor jou een verdrietige dag. En heel
    veel Kerst-voorpret!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I've been through all your holiday decorating post...very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!