vrijdag 15 februari 2013

Sterrenhexquilt


Weer wat sterretjes tussen de hexagonnen gezet...
Kijk zo wordt het al een leuk lapje!
Het zo precies werken met malletjes,
het stofjes fussy cutting uitknippen
plakken en met de hand naaien.
JA dat vind ik nog steeds een heerlijke bezigheid!
Hoe groot wordt de quilt?
Geen idee, net zo groot als ik wil,
of de stof die ik gebruik om 
van een ster een hexagon te maken op zou zijn...

Wens jullie allemaal,
een heel fijn weekend!

groetjes van Marijke

23 opmerkingen:

  1. Dan ben ik benieuwd of je wel op mijn blog kan komen.
    Ik had namelijk ook malware staan en kon op mijn eigen blog niet meer komen. Maar ik heb de blog uit mijn lijstje verwijderd waarvan die malware afkomstig was en nu werkt alles weer gewoon. Hopelijk ben ik niet besmet geraakt.
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik had last van Malware bij 2 blogs, ook ik heb die blogs uit mijn lijst verwijderd en heb er nu geen last meer van.
    Je hexa-sterretjes lapje wordt al groot en hartstikke leuk!
    Fijn weekend, groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg die sterren tussen de hexagons. Je haakrol ziet er leuk,uit. Ik ben het ook aan het doen. By the way je kunt weer reageren hoor op mijn blog. Ik heb er een expert naar laten kijken. Als een ieder de automatische link naar Ingesquiltverhalen verwijderd heb je geen problemen meer. Het probleem lag daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het hexagonnenquilt heel mooi worden. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. De kleuren zijn ook prachtig.
    De haakrol is mooi, juist ook omdat het een keer gebreide is.
    Ik heb ook google chrome, maar kom overal binnen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super ziet dat eruit..
    goed weekend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig worden die sterretjes joh! Mooie kleuren zo bij elkaar! HMMMM moooooie haakrol, haakt zeker wel lekker dat Katia? Oh ja, heb net Valentino aan de dames laten zien, nou die zijn onder de indruk hoor!! Meis, wat een gave foto!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In plaats van Google Chrome zou je Firefox kunnen proberen. Wij gebruiken het al jaren, en vinden het heel fijn. Je sterrenhexquilt wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat wordt dit een mooi quilt Marijke. De kleuren zijn zo prachtig.
    Ja dat was een heel gedoe vandaag met malware op blogs. Volgens mij hebben de meesten het al opgelost.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ein wunderschöner Quilt, würde mir auch mal Spaß machen. Tut mir leid, das Du Probleme mit Spams hast. Ich weiß da auch keine Lösung, hatte das Problem noch nicht.
    Liebe Grüße
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een quilt wordt het! Ik zie de sterretjes steeds vaker voorbij komen, maar zie nooit het patroontje ergens. Waar komt dat toch vandaan? Ze zien er zo perfect uit, met van die mooie, scherpe pntjes! Ik zou er ook wel eens eentje uit willen proberen.
    Hartelijke groet,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je sterren zijn mooi.
    Bedankt voor de uitleg ik had net hetzelfde probleem ik kwam niet meer op mijn blog ik heb Ingesquiltverhalen verwijderd.
    Gelukkig hebben we het op kunnen lossen en kan ik weer op mijn blog komen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor Els....kan je niet terug mailen no-reply.... maar hoop dat je dit leest...
    Het patroon komt van een antieke quilt die in een boek van Ann Moonen staat gewoon wat papieren malletjes kopen en beginnen met puzzelen!
    Heel erg leuk om te doen...
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig hoor je sterretjes, ik ga dat patroon toch ook eens proberen te zoeken want ik wil ook wel van die mooie sterretjes maken. Mocht je misschien een tip hebben waar ik dit patroon kan kopen dan hoor ik het graag.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je sterretjes zijn prachtig !!

    Ik gebruik zelf al jaren firefox. Ik hoor van meer mensen dat google chrome problemen geeft, nu is het een blog die problemen veroorzaakt, ben benieuwd wat het de volgende keer is, dat google crome gebruikers iets niet kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Das wird ein sehr schöner Sternenhexagonquilt.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het wordt een prachtig "lapje", met
    de hexagonnetjes en sterretjes! En
    verder wil ik je alvast heel veel
    sterkte wensen in enge wachtkamers
    (kaakchirurg?). Een trommeltje met
    lapjes is de beste remedie!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het wordt een fantastische quilt. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had een besmette blog in mijn blogrol staan. Mijn eigen blog was dus in orde. Die besmette blog verwijderd en het gaat weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie sterretjes, wordt een geweldige quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig resultaat je sterren hele mooie kleurencombi. fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi die sterren.
    Ik hebzelf al een tijd Chrome en heb er geen last mee, gelukkig is de malware mij deze keer voorbij gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die sterren-hex quilt is heel erg mooi, vooral de kleurencombinatie, heel inspirerend. Hoop er ook eens mee te beginnen.
    Welke techniek gebruik je ? De engelse met papieren malletjes waar de stof omheen gevouwen is ?
    Met vriendelijke groeten
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!