donderdag 14 maart 2013

Net op tijd!!!

Was net op tijd!!!
Waarvoor???
Had van bloggers die naar de beurs in Zwolle waren geweest...
zulke mooie stof  op hun blog gezien...
Rood bedrukte stof alsof het borduursel was...
Was er helemaal verliefd op...
Dacht toen.... jammer... veel te ver weg!
Maar...
 YES geweldig!
 De Quilthoeve verkoopt het ook!
Althans verkocht het...
want ik had het laatste rode stukje van de rol!
In het echt is het nog mooier en fijner dan op de foto
en zien jullie die leuke uitnodigingskaart!
Echt weer een mooie kaart met voorpret voor wat komen gaat!
Dames bedankt!

fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Dat zier indedaad erg mooi uit. Mooi sfeerplaatje touwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zier = ziet en touwens = trouwens. Lekker handig als je alles met de linkerhand moet doen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een snoeperig stofje, zowel in het rood als in het blauw! En die uit-
    nodiging, die staat ook bij mij in de
    agenda genoteerd (wie weet zie ik je
    dan weer...).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stof fijn dat je nog een stukje kon krijgen. Jammer dat de quilthoeve zo ver weg is anders ging ik er ook nog wel eens naar toe want het lijkt me een geweldige winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig stofje Marijke! Ik heb ook nog even gekeken, maar de afmetingen zijn niet goed. Maar ik heb ook nog wel een andere.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig stofje en een prachtige foto van het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stof, ik ben blij dat je toch een stuk hebt bemachtigd! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die stof ziet er leuk uit. Fijn dat je nog een stukje kon kopen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!