maandag 29 april 2013

Rozenkransquilt.... en haakgaren...

Even niet geblogt...
Maar wel bezig... met het quilten van de rozenkransquilt!
Erg saai werk, alleen vierkantjes maar....
ieder vierkantje is er één...
en wat heel fijn is....
dat ik nog steeds deze quilt erg mooi vindt!
Want er liggen wel meer quilts die nog gequilt moeten worden,
maar niet alle quilts vind ik meer mooi door de kleuren.
Of ik zie er echt aan dat het een beginnersquilt is...
of.... JA erg kritisch! 

Morgen iedereen veel plezier
op een hopelijk zonnige,
 voorlopig laatste 
Koninginnedag!

Groetjes van Marijke

13 opmerkingen:

  1. Volgens mij wordt de rozenkransquilt heel mooi! Maar ik heb er wel bewondering dat je dat helemaal met de hand moet doorquilten.
    De kleurtjes van je vest vind ik prachtig.
    Morgen een hele mooie dag gewenst!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier morgen !
    Aangezien ik in duitsland werk, morgen van 8 tot 19 uur, vrees ik dat ik NIETS meekrijg... zucht :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je rozenkrans wordt prachtig en ik vind het nog steeds een heel mooi patroon. Je haakwerk vind ik ook prachtig, hele mooie kleuren door het verloopgaren.
    Fijne dag morgen Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig is het haakgaren binnen, want
    het is te mooi om niet te kunnen afmaken! En je rozenkransquilt wordt
    ongetwijfeld prachtig. Hele fijne
    Koninginne/Koning-Wimmedag morgen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien een beetje saai, maar echt heel mooi. Fijn dat het garen binnen is en je weer verder kunt. Veel haakplezier en een fijne dag, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je haakgaren binnen is je schiet al lekker af, leuke afwisseling saai quilten met gezellige grannies (lol) Jij ook een fijne dag morgen, ik zit met mij breiwerkje voor de tv!! Knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk werkje toch dat doorpitten,...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat wordt je rozenkrans prachtig, mooi met dat zwart op de achtergrond!
    Groetjes van die andere Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren van je rozenkrans. Schitterend.
    En de kleuren van je vestje zijn erg mooi. Lijkt me een heel werk, al die kleine blokjes. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleur garen is dat, gaat vast leuk vest worden.
    Een fijne dag gewenst.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie rozenkrans, veel plezier met quilten en fijn dat het garen er weer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat wordt je Rozenkrans mooi. Gewoon even volhouden. Straks ben je trots!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!