vrijdag 5 april 2013

Wat heb ik gekocht op Quilt- en Creabeurs?

Prachtige lapjes...
Zag namelijk bij Jookies in de kraam zo'n mooie quilt...
Voor mij een echte Franse quilt...
Ging nog even kijken hoe de quilt heet... nou ja...
ze heet Franse Slag, hihi!
Nu spaar ik al een tijdje van zulk soort stoffen,
heb er al heel wat....
Maar als jij haar ook wilt maken....
Het is ook als pakket te koop!

Op de Crea beurs heb ik ook nog prachtige katoen gekocht...
Kijk eens daar wordt je toch vrolijk van!
Weet je wat ik er van wil haken...klik op de onderstaande link...
Ik vond het een heerlijke dag!

groetjes van Marijke

15 opmerkingen:

  1. Wauuuuuw wat een mooie aankopen!!
    veel plezier met het genieten ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn inderdaad wel aankopen om heel vrolijk van te worden :)
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie aankopen hoor, daar wordt je helemaal vrolijk van.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie lapjes en mooie katoentjes.
    Daar komt vast wel weer wat moois van.

    Groeten Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig word ik wanneer ik van die mooie kleuren zie. Leuke lapjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heb je mooie lapjes gekocht, om te watertanden!! Heerlijk nagenieten he?
    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een suffie ben ik toch, dat ik nu pas jouw gezicht bij deze blog weet te plaatsen...*bloos*...Leuk dat ik je vandaag gezien heb, en fijn dat jij ook zo'n gezellige dag gehad hebt (ik ook) Geniet lekker van je mooie aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lapjes Marijke. En de katoenen bolletjes zijn zo vrolijk van kleur. Dat wordt vast heel leuk wat je ervan gaat haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie aankopen heb je gedaan. De kleurtjes van de katoen zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Franse slag en Afrikaanse bloemen, wat een leuke projecten. Mooie stoffen en garentjes. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt mooie aankopen gedaan.
    Ik zag je nog in de verte voorbijschuiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie aankopen en je afrikaanse bloemen worden vast heel mooi met deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig mooi, je Franse lapjes en ook super-vrolijk, de kleurtjes van de
    bolletjes katoen (en wat een leuk
    patroon, wat je ervan gaat haken)!
    Ik ga morgen en heb er heel veel zin
    in!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!