donderdag 20 juni 2013

Home Sweet Home

Héééél lang geleden, 
om precies te zijn 22 april 2010, ben ik aan de Home Sweet Home begonnen...
en op het ogenblik heb ik niet echt een quilt waarvan ik zeg...
Daar heb ik zin in om te gaan maken,
dus ik ben in mijn UFO manden gedoken
en heb er de Home Sweet Home uitgevist...
Er moeten nog twee huizen worden gemaakt
en ben nog steeds redelijk tevreden over het applicatiewerk...
dus JA waarom ook niet?!?!?!
Het laatste huis van de derde rij is deze woning,
er moet nog aan weerszijde nog wat worden bijverzonnen.
Daar ben ik dus de laatste keer over gestruikeld,
gebrek aan fantasie... 
Maar hier komt die dan alvast een peulenboom...
Hierna moet nog een ander huis komen,
Nee het wordt niet het middelste huis van de laatste rij...
dat vind ik er helemaal niet bijpassen qua grote...
Maar eerst maar eens verder met de peulenboom...

Wordt vervolgd...
Als jullie de vorige huizen willen zien kan je hieronder bij de labels op Home Sweet Home klikken en dan naar beneden scrollen om alle huizen te zien!

Mooie dag,
groetjes van Marijke

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie huizen bouw je. Je had architect moeten worden! Dit wordt vast en zeker een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo'n prachtig quilt. Je schiet er al lekker mee op. Ach, weet je, het maakt eigenlijk niet uit of je er lang of kort mee bezig bent. Het plezier er aan te werken is belangrijker. Ik heb het boekal jaren in huis en ben er zelfs nog niet aan begonnen....
    Succes verder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij wordt prachtig!!! en hier valt de regen met bakken uit de lucht, maar we hebben wel heerlijk de zon gehad. Ik stuur hem nu naar je toe (lol) 'Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke quilt wordt het en wat gebruik je leuke stofjes! Het voordeel is dat de quilt nu best snel klaar kan zijn, weer een frisse doorstart.
    Groetjes Marijke Tabak

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wordt vast net zo mooi als de rozenquilt! Ik vind het heel leuk, de huizen.
    En wat het weer betreft Marijke:Het heeft 2 x een tijd gestortregend en geonweerd. Het was grijs en grauw!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachthuis wordt het.ideaal om in te wonen.........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie ufo. Prachtige huizen ben je aan het bouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er hartstikke leuk uit, en je gaat er vast nog een geheel eigen draai aan geven. Ik verheug me erop het uiteindelijke resultaat te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier in Limburg was het bloedheet, nu hevig onweer... zucht... zomer ???
    Gelukkig zijn er lapjes, die helpen in alle omstandigheden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woooot woooot fluit !!! ze gaat um afmaken. Ik ben zo nieuwsgierig naar wat je verzint!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zucht(als complimentje en van het genieten zeg maar)Prachtig zeg wat mooi gemaakt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachthuis ben je aan het bouwen,...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt helemaal gelijk om verder te
    gaan aan deze quilt, want hij wordt
    echt prachtig! Trouwens, die temperaturen bij jou lijken me wel
    wat (ik ben geen zomermens), want hier
    was het afgelopen week echt niet om
    uit te houden! Veel quiltplezier, want
    nu is het er veel beter weer voor!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze ligt nou bij mij onder in de kast: geen tijd.
    wel kriebels als ik de jouwe zie!!!
    groetjes, Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!