dinsdag 13 augustus 2013

Love Entwined zigzagrand en.... lapjes ruilen!


De zigzagrand gemaakt met Floriani!
Een enorme rol genoeg voor een heel leven...
besteld bij Maud van http://www.hergarden.nl/embroidery

De zigzagrand moet nog vastgezet worden op de ondergrond maar...
ben er nu blij mee!
Had eerst een combinatie van al mijn lapjes als rand gemaakt
maar dat viel veel te druk uit!
Dus heel de boel aan de kant...
en opnieuw!
Na een reactie bij Saskia te hebben geplaatst...
kreeg ik een hele leuke vraag terug,
Zou het wel leuk vinden om paarse lapjes te ruilen!
Nou ik ook!
En heel snel lagen de mooie lapjes hier op de mat,
ik ben er super blij mee!
Nu kon ik de rand maken met paarse lapjes, zie je ze Saskia?
Wil je mijn lapjes zien....klik!
Passen goed bij elkaar hè?

De 15e komt het nieuwe deel van de Love Entwined...
Ben een tikkie achter...
maar... liever tevreden met een mooie zigzagrand
 dan op tijd... ontevreden over de kleur van de rand!
En ik ga toch nu al vastzetten op de ondergrond,
vooral ook omdat je dan beter kan zien welke 
kleuren goed matchen en contrasteren...
daarom ook was ik de mist in gegaan met de vorige zigzagrand!
Komt vast goed!

fijne dag,
groetjes van Marijke

21 opmerkingen:

  1. Je LE wordt erg mooi! Erg leuk met deze donkere achtergrond. Succes met de zigzagrand! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Floriani... Nooit van gehoord....
    Ga ik eens naar kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden Marijke.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marijke!
    En leuk als je zo met mede-quilters kunt ruilen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beter naar je zin, die achterstand haal je wel weer in. Maar de quilt word erg mooi.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Marijke en wat leuk dat je ook nog tot een lapjesruil bent gekmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt steeds mooier, je LE! En erg
    fraai, de paarse zigzagrand (en wat
    een goed idee, een paarse-stofjes-ruil, waarmee jullie allebei
    heel blij zijn). Al doe ik (nog) niet
    mee, ik ben ook benieuwd naar deel 3!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi die donkere achtergrond met dat geweldige paars. Goed idee ook om lapjes te ruilen!
    Ben er (nog) niet aan begonnen maar het kriebelt wel!
    Lieve groet, Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie rand Marijke! En jaaaa, ik zie de 'ruillapjes' Leuk! Ik ben nog bezig met mijn zigzagjes. En loop nu al achter. Maar goed, we hebben 18 maanden, dus alle tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi geworden, ik ben nog niet zo ver, maar komt vanzelf. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die rand ziet er goed uit, fijn dat het helemaal naar je zin is. Mooie paarse lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your colors choise and the perfect job!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moooi is je rand !! Nu het vastzetten nog... daar had ik problemen mee. Soms een spits puntje dan weer een afgerond puntje. Werd er gek van en was er niet tevreden over. Nu ben ik er een nieuwe rand op aan het zetten die me wel bevalt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful beautiful centre of LE Marijke. your colour choices are so lovely. Cheers Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. really love your colors on this quilt it will look so nice when it is all completed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, erg mooi met die donkere achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie lapjes erbij! Heel veel succes met je zigzag rand! Het ziet er al mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I do enjoy visiting your blog, you made me laugh this morning with your ZigZag heading !!!!! LOL. Your ZigZag is perfect and what a lovely way to show your LE in a beautiful garden setting, slightly different type of garden to mine in the rainforest. Cheers Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!