dinsdag 27 augustus 2013

Zigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzagzigzag

De vier zigzag randen zitten erop...
vandaag de laatste steekjes gezet...
Wat een werk... maar....
 zo heb ik goed geleerd...
de dubbele naad in de uitstekende punt 
weg te werken in een scherpe punt...
de een wel mooier dan de andere...
maar heel tevreden...
De omgeving geeft inspiratie
voor de 4 applicaties die komen gaan...
De lapjes mogen weer tevoorschijn komen...
want het beoordelen van welke kleur is er mooi bij...
en welke niet en ook is het niet te fel of te flets...
Kortom het kiezen van de juiste lapjes gaat beginnen!

fijne dag,
groetjes van Marijke

18 opmerkingen:

  1. Wat mooi wordt het met dat paars.En wat een klus,ik heb net de eerste rand erop geregen.Vanavond maar eens gaan appliceren.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi, zover ben ik nog niet......

    Groetjes Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zigzag zit er maar mooi op. Bij mij moet hij nog vast gezet worden. Jij weet dus nu wat mij nog te wachten staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke zig zag rand, knap hoor, dat het je gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij droom je vannacht in zigzag ...
    Mooi geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zigzagrand is heel mooi en op die donkere ondergrond heel mooi. Gr, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na gedane arbeid is het fijn genieten! Wat is je rand mooi geworden... En nu heerlijk wikken en wegen met de lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb bewondering voor je zigzagrand! En ben heel benieuwd welk item er nu op komt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk om bij dit mooie weer jezelf te omringen met nog meer kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De punten zien er perfekt uit. Als je zo de foto bekijkt zie je al dieptewerking erin. succes met het volgende. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je vingers stonden waarschijnlijk nog
    helemaal in zigzagstand, want wat heb
    ik gelachen om de titel van je blogje.
    Maar het heeft wel resultaat gehad,
    al dat gezigzag, want wat is het mooi
    geworden!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi werk zeg, en wat fijn dat deze rand er op zit. Het lijkt mij een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat wordt jouw LE mooi en wat ben je al ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat wordt het mooi!!! Vind de kleur ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jouw manier van appliceren klinkt goed! Dat ga ik ook proberen... laat je het floriani zitten of heb je het net als Jane uiteindelijk weer verwijderd? Ik zit nog zo enorm te twijfelen wat en hoe ik de zigzagrand ga doen. Zie er tegenop het te appliceren en vraag me af of ik het niet gewoon zal patchen...

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!