woensdag 4 september 2013

Kartonnage workshop doorzichtige dekseldoos...

Vandaag bij mijn vriendin Hilde een workshop gevolgd..
Is het geen pracht van een doorzichtige dekseldoos geworden!
Ben er stiekem heel erg trots op...
Nu heb ik wel eerder dozen gemaakt
 met de pakketten van Rinke Stevens...
maar...
Al jaren wou ik heel graag een echte eigengemaakte 
kartonnen doos maken 
 met boekbinderslinnen en prachtpapier. 
En nu ze boxen maakt met een plexiglazen deksel 
was ik helemaal verliefd!
Wacht zal hem even open doen...
Nu moet ik wel bekennen dat  ik deze doos
 niet helemaal zelf  heb gemaakt...
Hilde heeft mij geholpen met karton en papier snijden en met haar goede aanwijzingen heb ik het voor elkaar gekregen om deze box (klik leuker als doos) in elkaar te plakken.
Wat een heerlijke dag, de uren vlogen om...
Eigenlijk veels te kort als vriendinnen elkaar weer zien.
Ook haar honden konden de goedkeuring geven
 aan mijn nieuwe aanwinst!
Als je ook een workshop wil volgen, 
of wil je dat zij een box voor je maakt... 
klik dan even door naar

Hilde bedankt voor een heerlijke dag, een echte aanrader!

groetjes van Marijke

18 opmerkingen:

  1. wat een ontzettend leuke doos! helemaal geweldig met het doorkijkdeksel :0) extra genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is echt een mooie doos geworden Marijke. Heerlijk zo'n doos, ik ben ook gek op alles wat doos is, haha.
    Je blaadjes zijn heel leuk van de LE.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Marijke, het is echt een schitterende Box geworden!En gezellig om bij je vriendin op bezoek te zijn, dus 2 vliegen in 1 klap!!!

    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was erg gezellig om eindelijk weer een workshop te geven, en jij nam de aftrap! De doos staat er prachtig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend is je doos! Met een plexi doorzichtig deksel heb ik ze nog nooit gezien. Maar dit is hartstikke leuk, want nu kun je meteen de mooie binnenkant zien en wat je er in bewaard...
    Jaren geleden heb ik een cursus dozen maken/kartonnage gedaan, ik vond het geweldig. Ik heb alles nog bewaard. Het blijft leuk!
    Veel plezier met jouw doos, enne wat ga je er in bewaren?

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke doos, Marijke!
    Hopelijk kun je het nu ook zelf doen. Ik vind het wel bijzonder dat er een plexiglas deksel opzit.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful box and love your hearts and oak hearts.
    Bunny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Marijke, I love your box!!! It's so unique. And, of course, your LE quilt is coming along beautifully. I enjoy seeing your creative departures from the original design. My brain is drawn to symmetry, too!
    Jeanne
    Annapolis, Maryland

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Marijke wat een prachtige box. Dit is het echte vakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi geworden, deze box met doorzichtig deksel!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I just admired your beautiful box over at Hilde's blog! You did very well indeed. And I love your LE progress too.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig wat een schitterende doos heb je gemaakt!
    Leuke stofjes heb je gebruikt!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooi doos....en je bloemen van de LE zien er ook prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Good after-noon Marijke, I think you will be sound asleep while I'm dropping you a line. Your hearts variation of LE looks so lovely with your new wee box of similar colours. It looks like you had fun with friends and hairy friends too. LOL. I always have a smile on my face after dropping in to see you. Cheers Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!