vrijdag 3 januari 2014

Even ertussen uit... en een nieuw project...

foto van Rennie!

Gisteren even een uurtje er tussenuit...

En ben ik weer aan het quilten???
JA!
Op het internet had ik quilt gezien die ik heel erg mooi vond...
Helaas weet ik niet van wie de foto is...
(Als er bezwaar is tegen het plaatsen, mailt u mij 
dan verwijder ik deze foto of plaats uw naam erbij)

Zo'n easy/makkelijke vierkantjes quilt...
een snel project voor de naaimachine
met bordeauxrood en bruin...

fijne dag,
groetjes van Marijke

10 opmerkingen:

  1. Wat ben jij toch een bezige bij!!!
    En je maak zulke mooie dingen!!! groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat mooi worden, al die vierkantjes bij elkaar! Een heel gelukkig 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben we het donderdagmorgen fijn gehad zo he bij De Quilthoeve. Mooie stofjes heb je uitgezocht voor je vierkantjesproject. Kan ik me helemaal in vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vierkantjesquilts blijven mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren en stoffen heb je gekozen dat zal straks een erg mooie quilt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie uit naar al je werkstukken.
    De kleuren van de stofjes zijn heel leuk.
    Leuk dat je een paar leuke uren hebt gehad!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er inderdaad heel gezellig uit, leuk je kleuren en het idee van een blokjesquilt. We zien er vast nog wel meer van. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk, vierkantjes Marijke. Ook heerlijk om te maken.
    Wat een leuke dag heb je gehad bij de Hoeve, met leuke mensen om je heen. Heerlijk.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En nu zie je maar weer, dat heel eenvoudige quilts vaak zo ontstellend mooi zijn... prachtig, zo'n blokjesquilt, en de stofkeuze is
    subliem!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stofjes voor je nieuwe project. Leuke foto van het groepje meiden. Lijkt me ook een erg gezellige winkel. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!