zaterdag 25 januari 2014

Ga je mee?

Ga je mee?
Dat werd er gistermorgen gevraagd...
Binnen 5 tellen stond ik klaar...
Waar ik was?
Zien jullie hem hangen rechts?
Als jullie er zijn geweest weten jullie vast wel waar dit is...
Was spannend want.... deze gevangene ontsnapte
 uit de gevangenis 
aan de Walstraat in Deventer...
Mijn doel zat verderop in dit straatje...
100 Rozen
Een schattig Quiltwinkeltje met vriendelijke dames en
een grote collectie Kaffe Fassett
en Thuis van de Dear Kaffe!
En in mijn tas...
Een paar lapjes als een aanvulling voor de snoepdoos!
Eén dagje uit,
het leek wel vakantie
even wat anders...
Andere straatjes, andere mensen,
andere winkeltjes...

Fijn weekend,
groetjes van Marijke

14 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk! E mooie lapjes hoor, da's best een helebuit! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk! E mooie lapjes hoor, da's best een helebuit! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie aanwinsten, veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik herkende Deventer meteen. Leuk zo'n " onverwacht" uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uit je tekst en uit je buit kan ik opmaken dat het een superdag was. Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een stad waar ik nog nooit geweest ben met leuke gevelversiering en mooie lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me een heerlijk dagje (ik ben daar ook nog nooit geweest) en wat een prachtige aankopen heb je gedaan!
    En nu lekker nagenieten...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk winkeltje hè. Leuk zo'n dagje Deventer.
    Je lapjes zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is nog eens slagen, leuk stofjes.
    Heerlijk zomaar een dagje uit.

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk Marijke!
    En wat een leuke lapjes heb je gescoord!
    Geniet nog even na van zo'n dagje!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deventer...zoooo mooi en wat heb je weer lekker veel lapjes voor te quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig zo'n onverwacht uitje. Mooie lapjes heb je gekocht voor je snoepdoos. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een smulstapeltje blauwtjes heb je liggen, zeg, dat is smullen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig en leuk!
    Mooie fleurige stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!