vrijdag 4 april 2014

De Quiltbeurs in Rijswijk!

 Kan je blij worden van lapjes?
Nou ik wel hoor...
Deze bovenste als aanvulling voor een
vliegende eenden patchwork quilt...
Nee, jullie hebben niets gemist hoor...
ben nog niet begonnen...
Bovendien quiltvriendinnen tegen gekomen
 en dat maakt de beurs dan ook héél bijzonder... 
Voor deze linker lapjes ging ik naar de beurs...
had een winkel op het oog die ze in de collectie heeft...
Maar helaas die had er voor mij géén één...
Maar zoals jullie kunnen zien ben ik goed geslaagd
bij twee andere winkels!
Deze lapjes worden voor een applicatiequilt...
even geleden gezien op internet...
helaas weet ik niet meer waar...
maar als jullie aan de hand van de stofkeuze 
denken te weten welke quilt het is...
mail mij dan nog even want...
ben er helemaal verliefd op geworden...
Niet dat ik een patroon nodig heb...
want de quilt is zeer eenvoudig opgebouwd...
en weet nog precies wat het moet worden...
maar het is altijd leuk om even te spieken!

Dus al met al...
voor mij was het een geweldige beurs!

groetjes van Marijke

13 opmerkingen:

  1. mega blij word ik altijd van lapjes :0) ben benieuwd wat voor quilt het gaat worden, erg mysterieus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Marijke, Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. Had mega andere leuke dingen te doen. Laat ook Rijswijk dit jaar aan me voorbij gaan. Jij hebt wel gescoord zeg! Echt leuke stofjes. Ben benieuwd of je geholpen wordt met je zoektocht naar de quilt die je wilt maken. Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jazeker kan ik ook heel blij worden van lapjes! Je hebt er prachtige weten te bemachtigen in Rijswijk. ik weet helaas niet welke quilt je bedoelt, maar het zal jou vast en zeker ook uit je hoofd lukken!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige lapjes heb je gescoord, wij gaan morgen , dus er komt wel een blogje van mij wat ik bemachtig.
    Wat je bedpeld met de quilt geen idee, maar het wordt vast heel mooi met je eigen ideeëtjes, Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo te zien heb je genoten wat een mooie aankopen heb je gedaan ben benieuwd wat je gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie stofjes. Kleur zegt zoveel!
    Dat zijn echt de kleurtjes voor water en eenden. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, wie wordt er nou niet blij van zulke prachtige lapjes, iedereen toch, denk ik zo.
    Dat linker stapeltje is wel heel prachtig. Ben echt benieuwd wat je ervan gaat maken.

    Een blogje eerder had ik gemist Marijke, maar wat een schatje is je kleindochter Yvi. Mooi vrolijk meisje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marijke bij het zien van je lapjes en het verhaal van wat het moet worden maar geen patroon in het echt maar wel in het hoofd van jou weet ik zeker dat er wel weer een Marijkes'original uit zal komen.Dus heeeeel benieuwd erna.Groetjes en fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stofjes, die blauw groenen!!
    En die letterstoffen, heel benieuwd wat je daarmee gaat doen....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je zo goed geslaagd bent. Mooie stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke lapjes! Dat was vast een hele geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marijk kon helaas niet naar de beurs maar dat heb jij weer helemaal goed gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marijke, Ik denk dat ik weet welke quilt je bedoeld! Ik ben er zelf mee bezig. hij heet Green Tea and Sweet Beans By Jen Kingwell,
    Het is een gedeeltelijk applicatie quilt clamshell en hexi's.
    Het patroon boek is hier te koop.
    http://therunningchickenquilting.co.uk/products/80473--green-tea-and-sweet-beans-pattern-book-by-jen-kingwell.aspx

    Groetjes en succes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!