dinsdag 15 april 2014

Sinaasappelschillen... ~Orangepeel...

Hier is mijn nieuwe project... 
en de naam van mijn nieuwe quilt
SINAASAPPELSCHILLEN
 Fris, fruitig en met vrolijke kleuren.
Had jullie al eerder verteld... ergens op internet gezien...
maar vergeten waar...
Dus als jullie nu weten waar, zeg me dan a.u.b.!
Dank je Nicolette!
Here is my new project ... 
and I name it...
ORANGE PEEL 
Had told you before ... seen on the Internet ... 
but forgot where ... 
So if you know, please tell me where!
Thank you Nicolette!
Ben dit keer niet erg origineel maar vond de combi 
van het internet zo leuk...
Heb een notitieblaadje in vieren gevouwen
en zo de schil getekend en uitgeknipt...
Stofjes gezocht en geknipt 
 met stijfsel in vorm gemaakt
en geappliqueerd!
I'm not very original but this time 
I found the combi 
on the Internet so nice ... 
I took a note paper folded in four 
and so drawn and cut the orange peel ... 
 With starch a gave it the  final form 
and appliquéd!
Kan het iedereen aanraden...
Leuk voor restjes... 5x10 cm groot.
Leuk als handwerkje, makkelijk mee te nemen...
Zoooo leuk om te maken!!! 
Can recommend it ... 
Fun for leftover fabric ... 
Cute as a small applique, easy to carry ... 
Soooo much fun to make!
Wil graag alle sinaasappelschillen met verschillende stofjes maken...
Het liefst in fris fruitige felle kleuren 
 met een tipje wit of beige...

Have a nice day, 
Fijne dag,
groetjes van Marijke

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk project. vooral heel vrolijk. Zal eens kijken voor lapjes ik hoef dan niets terug , maar als ik op je email button klik krijg ik een leeg nieuw tabblad. Ben wel niet zo'n wizzkid maar volgens mij is dat niet goed. Succes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat je reproductie lapjes jaren 30. Kunt gebruiken en laat ik daar nu mijn DJ van maken! Daar kan ik wel wat van missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat ik het goed heb veranderd anders kan het ook nog gevonden worden.... links bovenaan onder mijn foto en naam bij...
    Mijn profiel weergeven daar staat ook links in het blauw email...
    Hoop dat het lukt!
    Alvast bedankt!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent weer prachtig bezig, Marijke!
    Ik vind het heel leuk.
    Met stofjes kan ik je helaas niet helpen, maar ik wil graag met liefde volgen hoe het verder gaat.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke,
    Wat een ontzetten leuk project!Vooral die achtergrondjes die je erbij hebt gekozen vallen erg bij me in de smaak. Ik ga eens kijken bij mijn stoffen voor je.
    Het kan wel even duren hoor, geduld maar het komt er aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en leuk nieuw project. Helaas heb ik geen frisse kleurtjes om te ruilen. Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die achtergrondstofjes... om te watertanden!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!