vrijdag 15 augustus 2014

Sinaasappelschillen worden na vruchten nu bijna een volle fruitschaal...

Weten jullie nog dat ik dit deel als eerste had gemaakt?
En loshalen om opnieuw te gaan puzzelen wilde ik niet!
Maar als ik zo door zou gaan met puzzelen...
werd het te onrustig en kwam er ook geen kans om er 
behalve de X er ook een O in te zien...
Daarom zoveel mogelijk een combi gemaakt van 3 blokken
van eenzelfde kleurgroep dan kan je soms een O herkennen
bijvoorbeeld in de bovenste 2 blauwe vruchten hieronder...
Kortom lekker bezig eerst een strookje vast...
 En dan nog één en gewoon de naadjes netjes op elkaar spelden...
Weer een rij klaar...
Kan bijna niet ophouden...
En al gauw...
Zit de bovenste helft in elkaar...
En... het machientje snort... 
nog even een nieuw spoeldraadje maken....
En dan zit ook de onderste helft in elkaar...

Wordt vervolgd...
fijne dag,
groetjes van Marijke

7 opmerkingen:

  1. Wat een feestje deze fruitschaal, ben reuze benieuwd hoe het er straks met 90 sinasappelschillen eruit zal gaan zien. Laat dat machientje maar snorren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele schaal met vitamientjes!!! Meis, wat ben je al ver, ziet er super uit!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je houdt ons in de ban!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk fruitig geheel. Ik word helemaal blij van al die kleurtjes. Ik blijf het volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier wordt je vrolijk van, harstikke fris en fruitig. Ik hou er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er vrolijk en fleurig uit.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind ze helemaal geweldig, mooi die kleuren.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!