donderdag 4 september 2014

Love Entwined Bloemschikken met lapjes en in het echt...

Hebben jullie gisteravond ook zo genoten van...
Nou ik in ieder geval wel!
Zelf ben ik ook weer aan het bloemschikken maar dan met lapjes...

Have you enjoyed the program on Dutch TV?
No? Click  for the video  Hollands best flower stylist
Well I did! 
I am also back to flower arranging, but with fabric ...
Heb de bloemetjes in de tweede vaas geschikt...
Een hele tijd geleden had ik de eerste vaas gevuld van de LE...

I arranged my flowers in the second vase 
A long time ago I had filled my first LE vase 
Helaas is mijn aanbod stof waar bloemen uitgeknipt worden
niet zo groot als de echte uit Hollandsbestebloemstylist
maar 't  komt vast goed...

Unfortunately, my fabric flowers are limited
not as many as in the program Holland Best Flower Stylist 
Ik ga verder met het vullen van de volgende vaas!
I continue filling the next vase! 

fleurige dag, have a nice day,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik zat gisteren ook vol aandacht voor de TV. Wat een prachtige creaties. (en ook wat mindere creaties) kwamen voorbij. Smaken verschillen.
    Jouw bloemcreatie is ook prachtig geschikt. Mooie rozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel eerlijk zeggen ik heb het niet gezien, maarik vind je invulling van je vazen prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk programma. Jou rozen vind ik prachtig verwerkt. Goed hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, daar ben je ook nog mee bezig. Wordt wel mooi Marijke!
    En je bloemschikkingen zijn prachtig!
    Heerlijk om een poosje van te genieten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je het bloemschikken in je vingers hebt kan je ook zien aan je Love Entwined. Zo'n prachtige combinatie van kleuren en die compositie, straalt gewoon. Echt mooi hoor je ziet het vakvrouwschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello Marijke how I have missed seeing your LE it is very different to any others I have seen, I love the interpretation you are giving to it; you all ways make me think out side the box. I'm so so glad you have started working on your LE again Those roses are beautiful. Cheers Glenda

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!