dinsdag 2 september 2014

Klosdoosje...

 Zat afgelopen week naast Koos bij het Quilterspalet...
en zij had me toch een handig doosje gemaakt!
 Zo handig om een grote klos garen in te bewaren...
(Natuurlijk kan er ook wat anders in en ze hebben ze ook
nog in twee andere kleine maten...)
Nu moeten jullie weten dat ik vaak met een klos garen
op de bank zit en het rolletje de nijging heeft
om te gaan rollen en dat resulteert...
 dat ik vaak op zoek ben naar het garen!
Dus voor mij zou dit een ideaal klosdoosje zijn...
Daarom ook maar een pakketje gekocht...
 en ja gelukt netjes dicht en even knijpen...
 en dan kan een grote klos draad erin...
Evi gaf de goede raad om
de onderkant van een andere kleur te maken
zodat je het klosdoosje altijd aan de goede kant open knijpt!
En het draadje dat blijft aan de buitenkant 
en de klos rolt af als ik aan het draadje trek!
Een geweldige aanwinst!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

9 opmerkingen:

  1. Wat een handig doosje. En zo mooi. Wat hebben we toch een leuke hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superoplossing, ben het garen ook altijd zoek. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een grappig en leuk klosdoosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is handig,nog nooit gezien.
    En de stof waarvan je het gemaakt heb...errug leuk.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog nooit gezien, maar zò leuk!!!
    Is het zo'n portemonnee sluiting, zo'n klapding....?
    Ik werk altijd met plastic bakjes waar dan een schaartje en garen en een speldenkussentje in ligt naast de stofstukjes... Maar zo'n doosje is natuurlijk veèèèèl leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit gezien,maar lijkt me heel handig mijn klosje rolt ook altijd op de raarste plaatsen, op de knieen, bank aan de kant, daar heb jij nu geen last meer van. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!