maandag 8 september 2014

SINAASAPPELQUILT... ORANGEPEELQUILT...

Ja ze is af, mijn sinaasappelquilt!
Met 360 verschillende schilletjes!
Ze hangt niet recht omdat ik een foto heb genomen 
met een klimplantenstok als rail...
Helaas is deze niet stevig genoeg ze buigt door
 dus moet nog een keer naar de Gamma...
Yes she is finished my orangepeel!
With 360 different peelpieces!
She hanging not straight  because she's hanging
on a garden stick...
Unfortunately, it is not sturdy enough it bends 
  So I must go to the DIY store again ...
Maar... wou haar toch laten zien!
But.... I would like to show her now!
De achterkant is van fel gekleurde strepen gemaakt
The back is made of stripe fabric
Het quiltwerk heb ik op de machine gedaan...
Eenvoudig rondom sinaasappelschillen! 
The quilting I did on the machine ... 
Simple around orange peels!
Alle dames die mee geholpen hebben met ruilen en giften,
nogmaals onwijs bedankt zonder jullie zou ze niet gemaakt zijn!
I thank to all ladies who helped me with trade and gifts, 
  without you it would not be possible to make this quilt!

Fijne dag, have a nice day,
groetjes van Marijke

16 opmerkingen:

  1. Prachtig, Marijke!
    Ze is vrolijk en ook warm!
    Veel plezier ervan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kleurrijke quilt is het geworden, een aawinst voor de kamer. GroetjesTilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een kleurrijke quilt is het geworden, een aawinst voor de kamer. GroetjesTilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke quilt is het geworden, mooi hoor !

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow..., wat een mooie warme en toch ook vrolijke quilt heb je nu aan de muur hangen!
    Niks geen 'zware' rand er aan, gewoon mooi met de bies er om heen. Een waar kunstwerk, Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt heel mooi en erg vrolijk geworden. Mooi gequilt ook. Echt een feestje om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze is echt erg mooi geworden, je orange-peel quilt! Heel kleurrijk en
    vrolijk!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke quilt is het geworden.
    Prachtig gemaakt. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I so love your Orange Peel quilt and the quilting. Excellent!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ze mooi, vrolijk, gezellig geworden. Je wordt er helemaal vrolijk van. Gefeliciteerd hoor dit is weer een 'winner' er bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat is dit en vrolijke quilt geworden, alles valt op zijn plek, na het zien van allemaal kleinere onderdelen.

    Groetjes van Ria. ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Marijke, ik vond het heel gezellig met je, wat een mooie dingen maak je. Goed dat je mij gevonden hebt. Nu kon ik jou ook vinden, ik hoop je vaker tegen te komen in het echt en in blogland. Ik heb je op mijn leeslijst gezet dus dat moet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi en vrolijk, met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is prachtig!! Ben dol op sinaasappelschilletjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!