maandag 15 december 2014

Ramen lappen in het vierkant....



Vandaag het raampjes vierkant afgemaakt...

Zoals jullie misschien hebben gemerkt...
Moet bekennen dat ik...
 op het ogenblik niet zoveel interesse heb...
in lapjes en naald en draad...

Veel meer ben ik bezig met...
HET POPPENHUIS
Wat je kunt bekijken op www.thuis-in-het-klein.blogspot.nl

Ook vind ik het DECOREREN IN HUIS een leuke hobby...
Wat ik daar voor creatiefs verzin je kunt bekijken op 

Zou het leuk vinden als ik jullie reacties... 
op een van deze blogs... 
terug zou zien!

Groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. Ook al liggen je interesses momenteel elders (wat ik ook heeeel erg goed kan begrijpen, hoor ;)), ik vind je raampjes toch echt ook heel erg mooi geworden!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marijke ik herken dat gevoel van nu even wat anders. Altijd je gevoel volgen hoor! Beter het naar je zin hebben al ben je met 10 dingen bezig, dan stressen om persé 1 ding af te krijgen. Je gevoel is belangrijker dan je resultatenlijst. Ik geniet van al je blogs al reageer ik niet op elk. Een ding wel je zwarte windows zijn wel zoooo helemaal ik! Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel begrijpelijk, want het wordt ook allemaal erg mooi. Gelukkig mag je zelf uitmaken wat je gaat doen.
    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!