donderdag 20 augustus 2015

Boomgaard kippen... A gardener's journal wordt...

 Het patroon voor de boomgaard 
was voor mij een beetje kaal...
daarom heb ik geappliqueerd i.p.v. een stitchery
en heb een stel kakelende kippen 
hier rond laten lopen omdat...
Dat mij herinnerde aan de kippen op Kreta,
die rondscharrelden onder de citroen druif 
en olijfbomen...

Voor wie het wil weten...
Deze quilt  is gebaseerd op het patroon
A gardener's journal
van Anni Downs
voor Hatched and Patched
maar ik noem haar
 Tuin geluk
omdat wij het geluk hebben
om een klein stukje buiten in de stad
te mogen huren.

Fijne dag,
groetjes van Marijke

6 opmerkingen:

  1. Hallo Marijka,
    De kippen zijn een prachtige aanvulling op een groot project.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat enig is dit en zo mooi die applicaties! Vooral die kippetjes maken het een helemaal eigen quilt straks!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en leuk idee van de scharrelende kipjes!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal jij.....toch een beetje veranderen.....maar vind het een heel lief quiltje. Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. !!!!! Que bonitos bloques !!!!!
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig. Wat een leuke stofjes heb je gecombineerd. Wat toevallig, mijn affe top van de afgelopen week is de Farmers Wife. Die kan meteen goed op de kipjes letten.
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!