zondag 9 augustus 2015

Een liefdevol tuin verhaal!

 De zomer vraagt om een tuinverhaal...
De liefde voor wat bloeit en groeit...
En wat tevoorschijn kwam... 
met wat wil ik bewaren...
was een leuk patroon...
Het tuin verhaal zal natuurlijk niet zo worden 
als op het patroon
dat kan ik niet...
Allereerst ga ik géén sticheries maken op effen stof...
want het is mij opgevallen...
dat als je van een afstand een quilt ziet
 waar een stichery op lichte stof in is verwerkt.
De stichery weg valt en de effen lichte vlakken zo opvallen!
Weet best stitcheries moet je van dichtbij bekijken...
maar wil toch ook van een afstand een 
harmonische quilt zien.
Daarom ga ik wat anders proberen...
een uitdaging... 
moet dus goed aan contrast denken...
Want ik ga de sticheries maken op
een lichte stof met een bloemetje.
Weet nog geen naam voor de nieuwe quilt...
daarom is er nog geen label...
Heb jij een idee?

fijne dag,
groetjes van Marijke

3 opmerkingen:

  1. Ziet er al heel leuk uit. En goed doordacht van jou, dat met die stitcheriën. Ik ben er ook eens op gaan letten en je hebt gelijk. Veel plezier er verder mee. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel mooi uit krea bea, en een naam........tuinfröbels??? Doe je best en we zien het wel hoe het gaat worden . Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie achtergrond heb je uitgekozen! Heel veel plezier met het prikken en die naam dat komt wel goed.
    Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!