dinsdag 1 september 2015

Hollands Glorie!

Heel lang geleden...
Nou ja in 2010 zag ik de quilt van Martine 
van het blog Elke dag een steekje...
Toen al verliefd...
en die liefde is niet over gegaan...
Stofjes verzamelen is voor deze quilt 
niet makkelijk...
Woon in een stad waar zelden of nooit
iemand rond loopt in klederdracht...
Dus stofjes zijn hier niet te koop...
Toen Daniëlle de laatste keer hier was
bracht ze Hollandse ruitjes voor mij mee...
Was helemaal geïnspireerd...
en omdat ik patchen op het ogenblik leuk vind...
Moet natuurlijk niet gekker worden...
 De doos met verzamelde stofjes tevoorschijn gehaald
twee derde apart gelegd omdat ze toch niet echt geschikt zijn...
Maar... gelukt het combineren is begonnen...
En waarachtig een blok in elkaar gezet!
Echt leuk om te spelen met Rood Wit & Blauw!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

5 opmerkingen:

  1. Dat wordt een mooie quilt, en dan van al die oude klederdracht stofjes. Heel veel succes met stofjes zoeken en blokjes combineren. Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een bekende quilt. Zal ik kijken of ik nog wat stofjes over heb?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou .... 3x is scheepsrecht .... hopelijk komt mijn reactie nu wel door hihihi. Ik ben nog meer stofjes tegengekomen hoor, neem ze volgende keer voor je mee. Maar dit is vast een prachtblok!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, je bent weer aan het patchen, wat leuk! En nog wel aan zo'n prachtige, Hollandse quilt! Wat zal het mooi worden, Marijke... Heel veel plezier met de leuke blokjes!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi blok heb je weer gemaakt zeg.
    Ik hoop het van de winter weer op te pakken het quilt werk.
    Er ligt nog van alles om af te maken, zo als bij iedereen haha..................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!