maandag 5 oktober 2015

Meelzak kussenhoezen...

Deze week druk bezig geweest...
met het maken van 3 kussenhoezen...
Ze zijn gemaakt van een meelzak...
gekocht op de zomerfair van De Quilthoeve...
Ja, dat is al weer een hele tijd geleden...
dit was echt een karwei waar ik tegenop zag...
En...?
Nee, het viel niet mee...
Het is zo'n stugge stof, die wou niet meewerken...
 Had oude ritsen zonder stop gebruikt...
en tot 2x toe trok ik ze kapot... 
gelukkig had ik er genoeg...
Maar ook...
2 dikke machine naalden bot genaaid...
Heb toch al veel kussens gemaakt...
maar heb besloten...
Ga ze voortaan kant en klaar kopen!
Maar uiteindelijk ...
Heb ik ze onder de duim gekregen!
We zijn nu in het bezit van 3 mooie kussens...
waar het heerlijk op zitten is...
voor de bank aan de tafel!

Fijne dag,
groetjes van Marijke

4 opmerkingen:

  1. Het was dan een hele klus maar je hebt wel eer van je werk, ze zijn prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Ik was er niet opgekomen. Staat goed hoor bij de tafel op de bankjes
    groetjes van Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je geploeter is wel beloond, Marijke, want ik vind je nieuwe kussenhoezen geweldig mooi geworden!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marijke,
    Het is misschien hard werken geweest, maar het eindresultaat is de moeite waard. Ze ziet er prachtig uit.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!