woensdag 20 januari 2016

Lang hier niet geschreven want had ook niets geprikt...
Bloggen heb ik wel gemaakt vooral op www.bij-marijke-thuis.blogspot.nl
maar wat jullie vast nog niet gezien hebben is mijn nieuwste blog
een blog waar ik kringloop vondsten laat zien
en wat ik er voor doe het zelf op los laat.
Zou het leuk vinden als jullie daar een keertje gaan kijken.

Maar hier op quiltcrea...

Naald en draad opgepakt...
en deze drie vrolijke tuinblokjes gemaakt...
een aanvulling voor de Tuin geluk quilt.
Vind het weer leuk om te zien
hoe de lijntjes onder je handen groeien...
Ik hou mij nooit aan de aangegeven kleuren
zorg alleen dat ze bij mijn lapjes passen...
Wil je zien hoe de eerste stukken van de quilt
er ook alweer uitzien?
Klik op Tuin geluk

fijne dag,
groetjes van Marijke

P.S. gaan jullie een keertje kijken?
www.shabbychicbrocante.blogspot.nl

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke,
    Dat is mooi werk. Ik bewonder uw talent.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!