donderdag 4 februari 2016

Verlangen jullie ook zo naar het voorjaar...

Hier zit ik heerlijk te genieten van het voorjaarszonnetje
en dat doe ik niet alleen
onze labrador Beer zit vlak bij mij...
Hij vindt het voorjaarszonnetje ook zo heerlijk...
Als er door het keukenraam een streepje zon in de huiskamer valt
gaat hij zo liggen dat hij in het straaltje ligt...
In de tuin zijn de vogels ook druk bezig...
Ze nemen een bad...
Het is zo leuk om ze te zien spetteren...
We genieten... echt Tuin Geluk!

Fijne zonnige dag,
groetjes van Marijke

P.S. zag dat dit het 400e blogje was...

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marijke. 400 blogjes is nogal wat!
    Bij het zien van jou mooie Tuin-geluk, kan het voorjaar niet vroeg genoeg beginnen.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet hier niet maar buiten kijken want dat zegt nog geen voorjaar :) maar jou mooie gemaakte werkjes zien er heel mooi uit,,en daar worden we vrolijk van..
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuur dat voorjaarszonnetje ook maar naar mij en Lotus, die er net als Beer ook zo graag in ligt, want hier regent het al weer de hele dag, en we zijn het helemaal zat. Mooie stitchery! En 400 blogjes? Ik vind het een hele prestatie, en ik hoop, dat er nog heel veel volgen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw al weer 400 blogjes! Ik zit op 372 dus.......
    Wat verlang ik naar het voorjaarszonnetje als ik nu naar buiten kijk word ik gewoon somber, regen en kou en een grijze lucht. Bah!
    Laat het maar snel voorjaar worden.
    Je borduurwerkjes geven al wel een blij gevoel, dank je wel!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marijke,
    Ik ben onder de indruk van de nauwkeurigheid van uw handwerken. Het ziet er allemaal mooi.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 400-ste log.!
    En wat een prachtig borduurwerk!
    Heerlijk zomers.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stitcherys zijn het en ja ik verlang ook naar het voorjaar en de zon! 400 blogjes dat is een heel aantal! Fijne dag, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 400e blogje en hopelijk nog lang niet de laatste!! Laat het voorjaar maar komen, jij bent al mooi bezig met je borduurwerk. Knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh gardeners journal by anni Downs.... I love these blocks..... I have made quilt to.... I was at annis shop today......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk blok is dit weer. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke fotos ik zag u via andere blogster, en zou leuk vinden om mekaar te volgen en posts van mekaar lezen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke fotos ik zag u via andere blogster, en zou leuk vinden om mekaar te volgen en posts van mekaar lezen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!